ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לא יורדת מסדר היום

החקירה העלתה: השרה הדביקה שלושה אנשי צוות במשרדה

סערת השרה גמליאל אמנם שככה קמעא לטובת נושאים חדשים, אולם הערב נחשפו פרטים חדשים על מצעד הפרת ההנחיות מצד השרה גילה גמליאל. ב'חדשות 12' פורסמו המסמכים הרשמיים מחקירתה האפידמיולוגית של השרה הבכירה מהליכוד

החקירה העלתה: השרה הדביקה שלושה אנשי צוות במשרדה
מעבדת קורונה. אילוסטרציה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

הערב (רביעי) חשפה כתבת חדשות 12, לי נעים, פרטים על החקירה האפידימילוגית של חברת הכנסת גילה גמליאל, השרה להגנת הסביבה.

על פי הנתונים הדביקה גמליאל שלושה אנשי צוות ממשרדה, את דוד יהלומי, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, את ראש המטה שלה ויועצת נוספת.

גמליאל נפגשה עם שלושתם במשרד אחרי שנסעה לטבריה להתפלל בבית הכנסת ביום כיפור, וכאמור הדביקה את שלושתם.

יש להזכיר כי בהודעה שהוציאו במשרד הבריאות נטען שגמליאל שיתפה פעולה עם החקירה, אלא שברישומים מתוך מסמכי מערך החקירות האפידמיולוגיות שהגיעו לידי חדשות 12 מופיע שם התאריך של יום כיפור, המיקום תל אביב, ומופיע ששהתה בית כנסת.

ורק בהערה שהתווספה מאוחר יותר נרשם שגמליאל ביקרה ביום הכיפורים בבית כנסת משפחתי והיא זו דיווחה לנוכחים שם לשהות בבידוד, כלומר החוקר לא צריך לאתר אותם בעצמו. בשום מקום ברישומים לא מופיעה העיר טבריה.

עוד מוסיפים לדווח ב'חדשות 12' כי כל ניסיונותיה של הכתבת להבין ממשרד הבריאות מי חתום על ההחלטה להוציא את ההודעה שמגבה את השרה עלו בתוהו.

כזכור, נושא ההפרה הבוטה על ידי השרה הבכירה בצמרת רשימת 'הליכוד' היה בכותרות במשך כמה ימים, כאשר עלתה דרישה ציבורית כלפי ראש מפלגתה בנימין נתניהו לפטרה מתפקידה, למרות שהתנצלה, כמו כן נעשתה פנייה ליועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט בכדי שזה יחווה דעתו המשפטית בנושא.

גילה גמליאל השרה גילה גמליאל שיבוש חקירה משרד הבריאות חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד