ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
השמצות מלאות שנאה

צפו: נזף בחרדי שלא עטה מסכה ופצח באנטישמיות

תושב ברוקלין פרסם ברשתות החברתיות תיעוד שלו נוזף מתוך רכבו בצעיר חרדי שצועד ברחובות בורו פארק ללא מסכה וצירף אמירות אנטישמיות כלפי היהודים. מאוחר יותר כדי לשלול את שנאתו לחרדים פרסם תמונה שלו מצולם עם חרדים

צפו: נזף בחרדי שלא עטה מסכה ופצח באנטישמיות
חוזה קרוז מחובק עם חרדים צילום: מתוך אינסטגרם

חוזה קרוז, בן ה-32 פרסם ביום ראשון בחשבון אינסטגרם תיעוד שלו נוהג ברחובות בורו פארק, כשהוא צורח ומבהיל צעיר חרדי שצועד ללא מסכה. לצד פרסום התיעוד ברשתות החברתיות, הוא תייג את היהודים כמתעללים בילדים, ערמומיים, ועוד אמירות אנטישמיות מזעזעות כלפי היהודים.

הוא תיעד את עצמו צווח לעבר הצעיר: "שים את המסכה שלך" צרח קרוז. "שים את המסכה שלך, יש קורונה, תמהר".

הצעיר המבוהל שהיה תוך כדי שיחת טלפון נראה מזנק מפחד, מיישר מבט לעברו של קרוז, מסיים לאלתר את השיחה וממהר לשלוף את המסכה מכיסו, לכאורה מחשש שהגוי ייצא אליו ויפגע בו.

יצוין כי לפחות על פי התיעוד, לא היה איש בסביבתו של הצעיר החרדי, כלומר, הוא לא עבר לכאורה על הנחיות עטיית מסכה הקובעות כי עטיית מסכה הינה חובה רק בחוץ כשריחוק חברתי אינו אפשרי.

זמן קצר לאחר שפרסם את הסרטון, השמיע קרוז שלל השמצות אנטישמיות מלאות שנאה. הוא האשים את הקהילה היהודית החרדית במעשים 'מגעילים', כולל התעללות בילדים על ידי ברית מילה ואפילו רצח.

קרוז המשיך וטען שהוא יודע שהטענות המחרידות שלו מבוססות "כי יש לי חברים יהודים". ולמרות ששיתף תיעוד של עצמו כשהוא צועק על האיש על כך שלא חבש מסכה, קרוז פרסם סרטון באינסטגרם רק לפני ארבעה ימים שם ניתן לראות אותו חוגג בבית עם חברים גלוי פנים ללא מסכה.

אך כאמור, לאור תגובות קשות שספג ברשתות, כדי להראות שהוא לא שונא יהודים, הוא פרסם תמונה שלו כשהוא בחברת חברים חרדים.

קורונה מסכות ברוקלין אנטישמיות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד