י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
על רקע אלימות המשטרה

סמוטריץ' מאשים: "התחננתי להיות הפרויקטור; אין מנהיגות"

חה"כ בצלאל סמוטריץ' כותב על החתונה האלימה אמש, האשמים, והדרך לתיקון לפי דעתו • לדבריו, לו רק היו ממנים אותו לפרוייקטור החרדי של הקורונה הכל היה נראה אחרת "מוכן להתייצב למשימה כבר מחר"

סמוטריץ' מאשים: "התחננתי להיות הפרויקטור; אין מנהיגות"
ח"כ בצלאל סמוטריץ' צילום: עופר עמרם

"כבר כמה שעות שמתהפכת לי הבטן ואני לא מוצא מילים", כך פותח חבר האופוזיציה בצלאל סמוטריץ' דברים שכתב ברקע החתונה האלימה אמש בגבעת זאב בזמן שהוא כבר מצא את האשמים. 

לדבריו, "שרשרת של טעויות וטרגדיות", שבהם "חתונה לא חוקית וחסרת אחריות, יחס קשה של המשפחה לשוטרים, שיקול דעת לקוי של השוטרים, תוצאה אלימה ובלתי מתקבלת על הדעת", וכן, "כאב וזעם ציבורי רחב, פילוג ומחלוקת, פצעים וצלקות שיישארו איתנו עוד זמן רב".

לטענת סמוטריץ׳, "ומה שהכי מתסכל אותי זה שאפשר היה אחרת. אפשר היה לבנות תודעה וליצור אמון ושיתוף פעולה. אני לא יודע אם אפשר היה להגיע לתוצאה מושלמת, אבל בוודאי שאפשר היה להגיע לתוצאה טובה בהרבה מהאסון הנוכחי", תוך שהוא תוקף, "אבל בשביל זה צריך מנהיגות. והיא איננה".

עוד מציין חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳, "בדיוק כדי למנוע את הקרע הזה ואת הטרגדיה הזו התחננתי להיות פרויקטור קורונה לציבור החרדי. לנסות. לנסות שזה יראה קצת אחרת. עכשיו, כשאין אמון ויש כל כך הרבה דם רע, זה כבר הרבה יותר קשה. ספק אם אפשרי".

‏״ובכל זאת״, מסיים חבר האופוזיציה בצלאל סמוטריץ׳ את דבריו שכתב בטוויטר, ומציע את עצמו בשנית לפרויקטור החרדי, "אני מוכן להתייצב למשימה מחר בבוקר ולעשות כל מה שאני יכול כדי לנסות לתקן", כתב.

קורונה חרדים אלימות שוטרים בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד