י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא מתנצל

יאיר גולן תוקף: עמית סגל חבר בפשע המאורגן

חה"כ יאיר גולן לא נבהל ממכתב ההתראה שנשלח אליו על ידי עמית סגל ו'חדשות 12' וממשיך לתקוף את סגל - אותו אף כינה "חבר בפשע מאורגן". על מכתב ההתראה אמר, "בהצלחה עם תביעת הדיבה. אני ממש אוהב שמתקיפים אותי זה מעיר בי את נפש הלוחם"

יאיר גולן תוקף: עמית סגל חבר בפשע המאורגן
עמית סגל/יאיר גולן צילום: פלאש 90

לפני יומיים פרסמו עמית סגל וגיא פלג בחדשות 12, הקלטות משיחה שנערכה בין היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וחברו אפי נווה, אז יושב ראש לשכת עורכי הדין, בהקלטה נשמעו מנדלבליט ונווה משמיצים ותוקפים את התנהגותו של פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן. חשיפת ההקלטות עוררה סערה פוליטית ומשפטים, כאשר מתוכן ההקלות עולה ההוכחה לטענת אנשי הימין, הטוענים זה מכבר שהיועץ המשפטי לממשלה "נסחט" על ידי מספר 2 שלו, שי ניצן.

חבר הכנסת יאיר גולן (מרץ) לא אהב את החשיפה של סגל ופלג וכתב בטוויטר: "אתמול בערב סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפרסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד - נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם, ומיקי זוהר מאיים" לסיום כתב גולן כי מדובר ב - "פשע מאורגן".

עמית סגל לא אהב את ההשתלחות של גולן בו ובחברת החדשות בו הוא עובד, ולא הסכים לקבל את הגדרת התפקיד העיתונאי כפשע מאורגן. אתמול פרסם סגל בחשבון הטוויטר שלו, על כתב תביעה שהוגש בשמו ובשם חברת חדשות 12, ואשר נשלח על ידי עורך הדין ד"ר ישגב נקדימון, היועץ המשפטי של חברת החדשות (חדשות 12).

נקדימון דורש מחבר הכנסת גולן בשם מרשיו, "הינך נדרש בזאת לפרסם לאלתר התנצלות על הפרסום הפוגעני בפני חדשות 12 ובפני מר סגל, בנוסח שיוסכם עמם באמצעות החתום מטה, וזאת באותו מקום שבו נעשה הפרסום הפוגעני".

את הנימוק לדרישת ההתנצלות מסביר נקדימון: "הפרסום הנ"ל אשר מאשים את חדשות 12 ומר סגל, שעשו את עבודתם העיתונאית נאמנה, כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן, כלשונך, הינו פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר על חדשות 12 ועל מר סגל".

הבוקר מגיב גולן למכתב ההתראה ובציוץ בטוויטר כתב "אז עמית סגל עלה להתקפה, והגיש נגדי תביעת דיבה. עיתונאי החצר של בלפור, האיש הממונה על הספינים התקשורתיים עבור נתניהו, סבור שאין זה ראוי שאפילו ארמוז על שותפותו בארגון העברייני שמקיף את ראש הממשלה, לדעתי כמובן".

גולן המשיך וכתב: "אז מר סגל הצעיר, אומר הבוקר ובמיוחד עבורך את הדברים הבאים: אתה שותף לעבריין לכאורה, אתה מנסה לייצר עבורו סדר יום ציבורי שקרי ובלתי חשוב כדי להסיט ממנו את הביקורת על כישלונותיו המתמשכים".

"כן, אני חושד בך בתיאום מלא עם האבא או בנו או עם שניהם, וכן אני ממש משוכנע שמזמן זנחת נורמות עיתונאיות ראויות. אתה מייצג בדיוק את מה שאני נלחם כנגדו – השחתת המרחב הציבורי, וזריעת כאוס במערכות השלטוניות בישראל. אה, כמעט שכחתי, בהצלחה עם תביעת הדיבה. אני ממש אוהב שמתקיפים אותי זה מעיר בי את נפש הלוחם".

 

עמית סגל יאיר גולן תביעת דיבה ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד