י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי תצהיר המנכ"ל

כחול לבן שוקלת לבדוק את פרשת הצוללות; הליכוד: טענות מופרכות

פרשת הצוללות שוב בכותרות: אחרי עדות מנכ"ל משרד הביטחון על התערבות רה"מ בנושא הצוללות, ובעקבות הבטחת כחול לבן מתקופת הבחירות כי יבדקו את הנושא, יו"ר המפלגה גנץ מפרסם הבוקר כי הוא שוקל הקמת ועדת חקירה שתחקור את הנושא

כחול לבן שוקלת לבדוק את פרשת הצוללות; הליכוד: טענות מופרכות
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שוב עימות פוליטי מתוך הממשלה, כשברקע הפרסום השבוע ב'החדשות' עם עדות מנכ״ל משרד הביטחון בו עולה כי קיים קשר בין ראש הממשלה לפרשה, בכחול לבן שוקלים להקים ועדת חקירה.

בראיון ל ynet אמר הבוקר (חמישי) שר הביטחון בני גנץ, כי הוא שוקל איך לחקור ולבדוק את הנושא, "אני מכיר את הסוגיה", אמר, והבהיר כי "אני משוכנע שנושא הצוללות ראוי להיחקר, אני בודק את האפשרות של הקמת ועדת חקירה בעניין הצוללות".

עוד קודם לכן אמר שר החוץ גבי אשכנזי בראיון לגלצ כי "פרשת הצוללות ראויה להיחקר", כשהוא חשף כי "גנץ בוחן את האפשרות להקמת ועדת חקירה", כשעוד בבחירות מפלגת כחול לבן התחייבו להקמת ועדת חקירה בנושא.

בליכוד הגיבו הבוקר: "מצער שגבי אשכנזי, שיודע שמדובר בטענות מופרכות שנסרקו במסרקות ברזל על ידי כל גורמי אכיפת החוק ושנמצא שאין בהן דבר, ממשיך לספסר בנושא ביטחוני ראשון במעלה רק כדי להסיט את תשומת ליבו ממפלגתו המתפוררת".

יאיר לפיד הגיב בחמימות: "מברך על הודעתו של גבי אשכנזי לפיה שר הביטחון בני גנץ מקדם במשרד הביטחון ועדת חקירה לפרשת הצוללות. בטחון ישראל הוא מעל לפוליטיקה. הגיע הזמן לעשות לא רק לדבר".

בעקבות דברי גנץ ואשכנזי הודיעה חברת הכנסת תמר זנדברג כי היא תאתגר את כחול לבן וכבר בשבוע הבא תעלה להצבעה את הצעתה להקים ועדת חקירה בעניין הצוללות.

פרשת הצוללות ביבי נתניהו גבי אשכנזי בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד