י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
'הקארדו בשנלר'

חשיפה ראשונה: שדרת חנויות חדשה, מקורה וממוזגת בגאולה

ברחוב מלכי ישראל המבוקש במרכז ירושלים מסתיימת בקרוב בנייתה של שדרת חנויות אטרקטיבית מקורה וממוזגת אשר תציג חווית קניות גבוהה ואקסקלוסיבית בירושלים • רשתות בולטות כבר שכרו שטחי חנויות ראשונות • קונספט 'הקארדו' בהשראת רחוב השוק המפורסם בעיר העתיקה

חשיפה ראשונה:  שדרת חנויות חדשה, מקורה וממוזגת בגאולה
הדמיית המתחם החדש צילום: יח"צ

את רחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה הירושלמית אין צורך להציג. כבר עשרות שנים הוא מפורסם בעולם היהודי כולו כ'קילומטר הזהב' של המסחר הירושלמי, עם שטחי המסחר המבוקשים ביותר בארץ. מאות אלפי קונים ירושלמיים ותושבי חוץ, פוקדים את גאולה בכל שבוע, כאשר ביום שישי וערבי חג המדרכות ממש עולות על גדותיהם. ההמולה השוקקת כבר הפכה לחלק מאפייין ובלתי נפרד מן הפולקלור הירושלמי. הבנייניים החדשים שנבנו בשנים האחרונות בשכונת רוממה החדשה, הוסיפו אלפי דיירים חדשים וקונים פוטנציאליים לאיזור זה. כאן בחרו חברות ISA GROUP וואלימר אינטרנשיונל הבונות את פרויקט היוקרה 'ג'רוזלם אסטייטס' במתחם שנלר ההיסטורי, לבנות את מיזם המסחר היוקרתי במפלס התחתון של הפרויקט, ברחוב מלכי ישראל.

רוצים לשמוע עוד על הפרויקט המיוחד? לחצו כאן>>>


הפרויקט היוקרתי • קרדיט: יח"צ

'הקארדו' - שדרת חנויות יוקרתית נוחה מקורה וממוזגת, עם היצע נדיר של מקומות חניה לרשות הקונים והמבקרים במתחם, מעוצבת ונבנית בסטנדרטים יוצאי דופן המספקים חווית קניות שלא נראתה באיזור עד כה, הן להולכי רגל והן למגיעים ברכב.

שדרת 'הקארדו' מתחברת למתחם ההיסטורי בשנלר, שואבת השראתה משם רחוב המסחר המרכזי של ירושלים העתיקה 'הקארדו' ומשלימה את הקונספט ההיסטורי האמנותי הכללי של יצירת המגורים שמעליה.

כבר עכשיו ב'פרי סייל', ניתן לומר כי מספר חנויות, בוטיקים מפתיעים ורשתות איכותיות מובילות בתחומן בארץ, הזדרזו לתפוס לעצמן מקום כדי להיות חלק מ'הקארדו' בהבינם את איכות המקום וייחודיותו. העסקים והחנויות המבקשים להצטרף ל'הקארדו' נבחרים בקפידה על ידי חברת הניהול המרכזת תחתיה את תמהיל החנויות, ניהול השטחים הציבוריים והחניונים, על מנת ליצור את חוויית הקניות החדשה והמשודרגת של גאולה, שתשרת את תושבי העיר והבאים בשעריה לשנים ארוכות בע"ה.

רוצים לשמוע עוד על הפרויקט המיוחד? לחצו כאן>>>

 

 

 

פרויקט יוקרתי שדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד