ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מדברים עליה בעולם"

נתניהו בפתח קבינט הקורונה: "יש כאן הצלחה אדירה" • צפו

ראש הממשלה נתניהו דיבר בפתח ישיבת הקורונה ושידר אופטימיות. הסגר לדבריו מתברר כהצלחה גדולה. "אנחנו רואים ירידה בכל הנתונים" | "הצלחה שכבר מתחילים לדבר עליה ולהסתכל עליה במדינות אחרות, באירופה בעיקר" • צפו

נתניהו בפתח קבינט הקורונה: "יש כאן הצלחה אדירה" • צפו
נתניהו צילום: אלכס קולומויסקי

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בפתח קבינט הקורונה ואמר כי הסגר בחודש האחרון מתברר כהצלחה אדירה. לדבריו האתגר הגדול הוא לשמור על המגמה החיובית.

"הסגר עד לרגע זה הוא הצלחה אדירה", פתח נתניהו. "אנחנו רואים ירידה בכל הנתונים, ירידה עקבית וברורה. אנחנו רוצים להתכנס למדדים שהציעו לנו ע"י משרד הבריאות והמומחים, כדי שנוכל להתחיל בהקלה ההדרגתית בתנאי הסגר הנוכחיים. אנחנו צריכים לעשות זאת באופן כזה שלא נפגוש סגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. לכן היציאה צריכה להיות מודרגת, אחראית, זהירה ונשלטת".

למרות הזהירות שיש לנקוט מדגיש נתניהו: "אבל אין ספק שעד לרגע זה יש כאן הצלחה, הצלחה שכבר מתחילים לדבר עליה ולהסתכל עליה במדינות אחרות, באירופה בעיקר, ששם התחלואה עברה כבר אותנו בכמה מדינות, והם כרגע מתלבטים בשאלה שאנחנו התלבטנו והכרענו בה – כן לעשות סגר, כן להוריד את המספרים מהר. אבל עכשיו האתגר הגדול שלנו הוא להמשיך את הירידה בלי להביא להתפרצות חדשה ועלייה חדשה".

ראש הממשלה הוסיף והדגיש את חשיבות עטיית המסיכות וריחוק: "אני גם רוצה לציין שהירידה הדרמטית תוך שלושה שבועות, של התחלואה קשורה גם לעטיית המסיכות. זה קשור גם לעובדה שחלקים גדולים יותר של הציבור, לפי כל ההתרשמויות והנתונים שמגיעים אלינו, עוטים מסיכות - וזה משנה הכול. זה חייב גם להישמר בהמשך. תפקידנו כמנהיגי ציבור גם להמשיך לקרוא לציבור למלא אחר הכללים, ובראשם עטיית מסיכות ושמירת מרחק".

בנימין נתניהו סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד