י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרסום ראשון

ליצמן הכריע: מוותר בנתיים על תפקיד סגן שר

לאחר לבטים ותהיות, ח"כ יעקב ליצמן הכריע שלא ישוב למשרד השיכון בתפקיד סגן שר • בימים האחרונים פורסם כי ליצמן לא קיבל את האישור הדרוש מהנהגת החסידות, אך בסביבתו התעקשו שיתמנה לתפקיד

ליצמן הכריע: מוותר בנתיים על תפקיד סגן שר
יעקב ליצמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת יעקב ליצמן שפרש לפני חודש מתפקידו בממשלה, הכריע כי בשלב זה הוא אינו צפוי להתמנות לסגן שר במשרד השיכון, כשברקע דיווחים על סירוב למינוי מהנהגת חסידות גור.

אתמול (רביעי), אישרה הכנסת את מינויו של יצחק כהן מש"ס לשר השיכון וכשר במשרד האוצר, במטרה להשאיר את המשרד בידיים חרדיות, כשבפועל יועצו המוכר של ליצמן, מוטי בבצ'יק יישאר במשרד וינהל את העניינים.

בימים האחרונים פורסם כי ליצמן לא קיבל את האישור הדרוש מהנהגת החסידות לשוב למשרד בתפקיד סגן השר, אך בסביבתו התעקשו כי המינוי יצא לדרך בימים הקרובים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים החליט ליצמן שלא לשוב בשלב הזה למשרד בתפקיד סגן שר, כאשר הסיבה לפרישתו כזכור, הייתה הזעם החרדי על התנהלות הממשלה, זעם שעדיין נמצא בראש סדר היום החרדי שמתחזק עוד יותר מול אלימות השוטרים והסגר הסלקטיבי המתוכנן.

ליצמן מבין כי לא יתאפשר לו לשוב לתפקיד בזמן שהציבור החרדי זועם, לקראת סגרים בערים אדומות שרובן חרדיות, כשהסיבה להתפטרותו עדיין מאיימת על הציבור החרדי.

כך או כך, בכירים בסיעה המרכזית מודים כי גם לבחירות שבפתח יש חלק ניכר בהחלטה של ליצמן, הם מציינים כי בעת שליצמן ידרוש לשוב לתפקיד סגן השר, הדבר יעלה לשולחן ההנהגה כדי לקבל הכרעה סופית.

יעקב ליצמן משרד השיכון מוטי בבצ'יק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד