י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הכול כאן פוזיציה"

אוחנה מקים ועדת חקירה נגד גנץ; פינדרוס: חבל שהילדים שהוכו לא ביביסטים

השבוע תקף השר אוחנה את הצעתו של פינדרוס להקים ועדת חקירה לאלימות החקירה נגד החרדים. היום הודיע השר לביטחון פנים כי הוא שוקל לפתוח ועדה שתבדוק את הקשר של גנץ לפרשת המימיד החמישי, ח"כ פינדרוס תוקף

אוחנה מקים ועדת חקירה נגד גנץ; פינדרוס: חבל שהילדים שהוכו לא ביביסטים
השר לבט"פ אמיר אוחנה צילום: פלאש 90

השר לביטחון פנים שוקל להקים ועדת חקירה שתבדוק את פרשת 'המימד החמישי', בה על פי טענת גורמים בימין היה מעורב שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ. על פי דיווח של מאור צור ב'חדשות 13', אוחנה פנה ביממה האחרונה לגורמים במשרד לביטחון פנים והורה להתחיל בהליך בדיקה במטרה להקים את ועדת החקירה שתבחן את הפרשה.

כזכור, בתחילת השנה הורה היועץ המשפטי לממשלה לפתוח ב'בדיקה' פלילית, אך יממה לאחר מכן ממלא מקום פרקליט המדינה דאז דן אלדד, החליט לפתוח ב'חקירה' פלילית בפרשת המימד החמישי. יצוין כי הדבר עורר סערה פוליטית ערב וגרר תגובות מימין ומשמאל.

נזכיר, כי הבוקר התבטא בני גנץ כי הוא שוקל להקים ועדת חקירה בעניין הצוללות, וביום רביעי הקרוב צפויים ביש עתיד ובמרץ לעלות להצבעה את היוזמה שלהם במטרה לאתגר את כחול לבן.

מי שתקף את השר אוחנה הוא חבר הכנסת יצחק פידנרוס שרק השבוע הציע להקים ועדת חקירה כנגד התנהלות המשטרה, הצעה שלבסוף נפלה. בנאום במליאה אף תקף השר אוחנה את את היוזמה של פינדרוס והגן על המשטרה.

"הכל כאן פוזיציה. אם הילדים החרדים שחטפו מכות היו במקרה ביביסטים, כנראה השר אוחנה היה פועל בכל כוחו למען ועדת החקירה", תקף פינדרוס את אוחנה.

אמיר אוחנה משטרת ישראל יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד