ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בנאום אופוזיציוני

מרגי מאשים את נתניהו: "לא מטפל במכחישי הקורונה החרדים"

ביום בו רוב רובה של הכנסת מאוחדת סביב חגיגת הסכם השלום המובא בשעות אלו לאישור בהצבעה במליאת הכנסת, ח"כ מרגי מש"ס הנושא בתפקיד יו"ר ועדת הכלכלה, מבקר בחריפות את ראש הממשלה מעל בימת הכנסת כשהוא מתכוון בהמשך להימנע בהצבעה בעד ההסכם ההיסטורי

מרגי מאשים את נתניהו: "לא מטפל במכחישי הקורונה החרדים"
יעקב מרגי במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בנאום שמתאים יותר לחבר אופוזיציה, יוצא היום (חמישי) חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת דיון על אישור הסכמי השלום עם המדינות הערביות כשבסופה צפוי מרגי להימנע בהצבעה.

"עם כל גודל המעמד אני רוצה להתרגש אבל אני לא מצליח למרות כל מאמצי", פתח מרגי את דבריו והסביר; "אני לא מצליח להתרגש כי העם היושב בציון מפולג, שסוע וקרוע לגזרים . יש באוויר אווירת מלחמה, אווירת ניתוק, אווירה של חוסר סולידראיות".

יו"ר ועדת הכלכלה מש"ס ציין שלמרות השבחים שיש לו על נתניהו הוא אמר: "איך יכול להיות שעם כל היכולות שלך אתה לא משקיע ולא שעה או שעתיים בשבוע כדי לרפא את הפצע, להחאות את הקרעים , למה אתה ממתין?, אתה ממתין שהרחובות ידממו? אתה לא שומע את הקולות? ממילא את קולות המפגינים אתה לא שומע ואני מבין אותך ומסכים איתך כי שלטון מחליטים בבחירות ולא בדרך אחרת", תקף.

לדברי חבר הכנסת מרגי נתניהו גם מתעלם מזעקות השבר, כשהוא זונח "את נאקתם של החברה החרדית שלא בטובתה ולא באשמתה אתה לא עושה דבר, גם לא לדכא את אותם מכחישי קורונה בחברה החרדית, אתה לא עושה כדי לטפל באותם בקציני המשטרה שעושים דילים עם הקיצוניים". מרגי סיים בפנייה אל נתניהו: "אחרי שהשגת שלום עם הערביים תתפנה לשלום בתוך החברה הישראלית. אתה לא משקיע אפילו שעה בגורלה של החברה ישראלית, תכנס צוות מומחים ללמוד למה יש רמזור אדום בוהק בחברה החרדית. מה עשית?". כך הח"כ הוותיק מש"ס.

יעקב מרגי הסכם שלום איחוד האמירויות קורונה ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד