י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החמצן הפך לחנקן

ישראל אהרן קלצקין: הקורונה לא הורגת, תפסיקו את השטות הזו

בהקלטה חריגה תוקף איש ירושלים המתגורר כיום בלייקווד, ישראל אהרן קלצקין "אנשים לא מתים מקורונה. אנשים מתים מזלזול. אני לא מכחיש קורונה, להכחיש אפשר דבר שקיים. זה פשוט לא קיים, זה אולי שפעת. ואני מדבר אחרי תחקור של עשרות אנשים"

ישראל אהרן קלצקין: הקורונה לא הורגת, תפסיקו את השטות הזו
ישראל אהרן קלצקין צילום: באדיבות המצלם

מכחישי קורונה לא חסרים. בשעות האחרונות מצטרף גם העסקן הנודע ישראל אהרן קלצקין לאותה קובצה. קלצקין בעבר איש שכונת מאה שערים, וכיום מתגורר בעיר לייקווד בניו ג'רזי פרסם הקלטה שרצה בשעות האחרונות בקבוצות הוואטסאפ, בה הוא פורס את משנתו באשר לנגיף.

"כשאני טוען שהקורונה לא הורגת אני לא אומר את זה על סמך שמועות" פותח קלצקין, ומוסיף "אני פשוט מתחקר אנשים, אני ואשתי עברנו את הקורונה, אני שכבתי יומיים במיטה, אשתי שכבה שבוע, הבן שלי איבד את הטעם, עברנו את זה וברוך השם לא היינו צריכים להגיע לבית חולים, והמערכת החיסונית חזקה ברוך השם".

קלצקין ממשיך ומספר: "יש כאן אברך בשם נפתלי הורביץ, יהודי שכל ירושלמי שאי פעם הסתובב בעולם מכיר אותו, הוא היה אחראי על וועד הצדקה בטורונטו, וכיום הוא מתגורר בלייקווד, הוא מספר לי שהוא אושפז בבית חולים בתקופת פסח, כולנו כאן בלייקווד התפללנו עליו. הוא סיפר לי מה עבר עליו בבית החולים. היה לו מדדי סיטוראציה נמוכה, כשהוא הגיע לבית חולים, ובמקום לתת לו מכשיר הנשמה שתסייע לו ברגעי הקושי שמו לו מכונת חמצן, והוא הרגיש שהוא נחנק מרוב חמצן שדחפו לו, הוא לא היה צריך את זה, הוא היה זקוק רק לסיוע מידי פעם. כידוע עודף חמצן חונק, שוכב בנאדם בן 42 בבית החולים ומרגיש שהוא נחנק. כשהאחיות יצאו מחדרו היה מוריד את מסכת החמצן, והיה מעלה אותה כשהוא היה צריך. פעם אחת נכנסה אחות והיא שמה לב שמסכת החמצן לא על פניו, היא פנתה אליו בצעקות "אנשים נופלים כמו זבובים, ואתה משחק עם זה", האחות קשרה לו את מסכת החמצן לראשון והוא הוזהר שבאם יוריד את המסכה יקשרו לו את הידיים, בצר לו מצא המח היהודי פיתרון, ובלי שאף אחד ישים לב היה דוחף את אצבעותיו לשחרר את החמצן מתחת למסיכה".

"יש לי שכן יהודי בשם הרב פטמן שהשאיר אחריו 9 יתומים, שגם לו אמרו האחריות אם תוריד את זה תמות, אז הוא יהודי תמים אכן לא הוריד. והריאות שלו לא עמדו בעומס החמצן. וכך הוא שכב שעות על גבי שעות כשהוא נלחם על חיו מול אחיות בית החולים, הסוף שלו לצערינו ידוע." מוסיף קלצקין לספר.

עוד סיטואציה מספר ישראל אהרן קלצקין "הבוקר אני פוגש יהודי חסיד גור שמתפלל לפני העמוד, שאלתיו על מי אמר קדיש, וענה לי שעל אמו. היא הייתה אישה בריאה בלי שום רקע רפואי בעייתי. בחייה ביקרה בבתי החולים רק בשביל ללדת. היה לה קשיי נשימה ולאחר שבועיים בבית, הלכה לבית חולים הסיטורציה ירדה ל 60. יום אחד, מספר האברך לקלצקין מספרת לו אמו שהיא כבר שעתיים מצלצלת בפעמון שמישהו יבוא לעזור לה. רק אחרי טלפונים לעסקן רפואי מישהו מצוות בית החולים פנה לראות מה רצונה של האשה, ולצערינו כבר היה מאוחר. דברים ברוח דומה ספרה אלמנתו של הרב אוברלנדר ז"ל, מוסיף קלצקין ומשחזר את שספרה האלמנה על שעות של המתנה לבקבוק שתן, בקשת כוס מים במשך שעות. וזה בלי להזכיר את הסיפורים שהגיעו מבית החולים מיימונידיס, שמתו אנשים ממחסור בתזונה".

"אנשים לא מתים מקורונה. אנשים מתים מזלזול. אני לא מכחיש קורונה, להכחיש אפשר דבר שקיים. זה פשוט לא קיים, זה אולי שפעת. ואני מדבר אחרי לתחקר עשרות אנשים". תוקף קלצקין ומוסיף "חבר שלי בבורו פארק אברהם הרבסט, אבא שלו ואמא שלו שניהם ניצולי שואה בני 93 ו 95, ובתקופה שאנשים מתו במיימונידס הם חלו בנגיף. בני המשפחה החליטו שהם לא מפנים אותם לבית החולים, הם שכרו גוי שהיה עם ההורים 24/7, וביחד עם הנכדים, העבירו מחולל חמצן אחד שעבר בין ההורים בטיפול נכון מצילים חיים" מדגיש קלצקין.

"גם בארץ אנו שומעים על ארגונים של קרויס ומרקוביץ במאה שערים המצילים אנשים באמצעות טיפול מסור ונכון והעיקר בלי להגיע לבית החולים, יש לי חבר שנפגע בנפש מכל הלחצים, אמנם במצב הרפואי הוא בסדר גמור. אבל המצב הנפשי הוא כבר במצב בלתי הפיך" אומר קלצקין לסיום.

בית חולים מיימונידיס חולי קורונה ישראל אהרן קלצקין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 109 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד