ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מועד חשון תשפ"א

לאחר שמצב החירום לא הוארך: הרבנות תשוב לערוך מבחנים

עם החלטת הממשלה שלא להאריך את מצב החירום החליטו ברבנות הראשית על חידוש המבחנים. ועל מנת לשמור על בריאות המשתתפים ולעמוד בהנחיות משרד הבריאות, כמות המשתתפים בכל יום בחינות מוגבלת ל-300 משתתפים, והנבחנים יחולקו בכיתות ובקפסולות נפרדות, הבחינות יפרסו על מס ימים נוספים

לאחר שמצב החירום לא הוארך: הרבנות תשוב לערוך מבחנים
תלמידי הישיבות במוסקבה נבחנו לסמיכה והוסמכו לשחיטה צילום: לוי נאזרוב

למרות נגיף הקורונה המשתולל מבחני הרבנות הראשית 'מועד חשוון תשפ"א', יתקיימו בשבוע הבא, ברבנות מדגישים כי בעקבות כך שההכרזה על מצב החירום המיוחד לא הוארכה. ייערכו המבחנים, והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

קיום הבחינות מתאפשר לאור הוראתו של הרה"ר הגר"י יוסף שיש לפעול ולקיים את המבחנים בהתאם להנחיות ובפעילתם של השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן מנכ"ל המשרד עו"ד עודד פלוס ומנהל מחלקת הבחינות הרב רפאל מזרחי שפעלו לקיים את הבחינות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ברבנות הראשית מציינים כי נוכח המצב, ועל מנת לשמור על בריאות המשתתפים ולעמוד בהנחיות משרד הבריאות, כמות המשתתפים בכל יום בחינות מוגבלת ל-300 משתתפים, הנבחנים יחולקו בכיתות ובקפסולות נפרדות בהתאם להנחיות משרד הבריאות והבחינות יפרסו על מס ימים נוספים. הבחינות יתקיימו בבית הארחה בית וגן ובכן בבניין ישיבת נתיב מאיר.

מחלקת הבחינות ברבנות הראשית הודיעה כי, הנבחנים אשר השלימו את רישומם במועד יקבלו הודעה מחברת 'מרמנת' המתפעלת את בחינות הרבנות בנוגע לתאריכי שיבוץ לבחינה המדויקים וכן הנחיות הערכות מעודכנות למועד זה.

מבחנים קורונה מצב חרום מצב חירום חג הקורבן מבחן ברבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד