י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הח"כים קטעו והורחקו

נתניהו בכנסת: "הסגר השני עובד". צפו

דקות לפני אישור הסכם השלום ההיסטורי בכנסת, התייחס נתניהו להחלטות שהתקבלו הערב בקבינט הקורונה ואמר: "אם נראה חלילה שחרף המאמצים המספרים עולים, אנחנו נעצור ונהדק בחזרה את ההגבלות". בהמשך התייחס להסכם היסטורי שמובא לאישורה של הכנסת • צפו בנאום המלא

נתניהו בכנסת: "הסגר השני עובד". צפו
בנימין נתניהו נואם במליאה צילום: גדעון שרון, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) במליאת הכנסת להחלטות שהתקבלו היום בקבינט הקורונה ואמר: "כמו בסגר הראשון גם הסגר השני עובד. הוא מוריד את מספר הנדבקים, הוא מפחית את התחלואה, הוא מציל חיים. אני מבקש להודות תחילה לאזרחי ישראל שנענו לעטות מסכות, וזה נותן לנו את היכולת יחד עם אמצעים אחרים להשתלט על התחלואה. אנחנו עשינו את הצעד שמדינות אירופה חוששות לעשות, כי צריך תעוזה, זה לא קל, תמיד יש את המצייצים ביציעים אבל הדבר הזה עובד".

לדבריו: "צריך לצאת מהסגר בצורה הדרגתית ואחראית, צריך להיצמד למתווה שהוכן על ידי משרד הבריאות. לא נתתי שיחרגו מהמתווה, כפי שהוא הוצג ככה העברנו אותו. אנחנו נעבור משלב לשלב רק על פי המדדים, לכן נחכה שבועיים או עד שהמדד יתחלף. אם נראה חלילה שחרף המאמצים המספרים עולים לקראת גמר השבועיים אנחנו נעצור ונהדק בחזרה את ההגבלות".

"חשוב לעבוד יחד, באחדות בשיתוף פעולה ובהצלחה. נכנסנו לסגר יחד ואנחנו יוצאים מהסגר יחד, ונגבש את ההסכמה הציבורית". דברי ראש הממשלה בהקשר להחלטות שהתקבלו בקבינט הקורונה.

במהלך נאומו הופרעו ונקטעו דבריו על ידי ח"כים מהאופוזיציה. ח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' ועופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' הורחקו מהמליאה.

בתום דבריו של ראש הממשלה הצביעו 80 חברי הכנסת בעד אישור הסכם השלום ההיסטורי, לעומת 13 בלבד שהצביעו נגד. השאר נעדרו מההצבעה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קורונה מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד