י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זווית נוספת

דריסת החרדי בביתר: פורסם התיעוד ממצלמת האבטחה

כשעתיים אחרי המקרה מתפרסם תיעוד נוסף ממצלמת אבטחה, בו ניתן לחזות בזווית נוספת כיצד מתרחשת התאונה ילדים וילדות קטנים שצופים במתרחש. סגן ראש העיר מגיב: "זהו תיעוד מזעזע ומחריד, לא נעבור על כך בשתיקה" והמשטרה עדיין חוקרת 

דריסת החרדי בביתר: פורסם התיעוד ממצלמת האבטחה
דריסת הבחור ממצלמת אבטחה צילום: צילומסך

במהלך הפגנה שנערכה הערב (חמישי) בעיר ביתר עילית, רכב ביטחון העיף מפגין שעמד בדרכו. בתיעוד מהאירוע נראים כמה עשרות מפגינים. מפגין שירד לכביש נדרס על ידי רכב הביטחון שהמשיך משם בנסיעה מהירה. המפגינים פתחו בריצה אחריו תוך כדי קריאות "רוצח" ו"תזמינו אמבולנס".

בתיעוד מתוך מצלמת האבטחה שנחשף כעת, נראים עשרות אנשים חוסמים את הכביש. רכס הביטחון ניסה לעבור דרכם ומספר מפגינים שנתלו עליו הספיקו לברוח. מפגין אחר נתלה על פגוש הרכב ועף ממנו כשהוא פתח בנסיעה מהירה.

מעיריית ביתר עילית נמסר כי "בהמשך לאירוע החמור שהתרחש הערב בעיר: ראש העיר הנחה את גורמי הביטחון בעיר לקיים בדיקה מיידית על פרטי האירוע. נדגיש כי אין אין שום הצדקה לאירועים חמורים כאלו. איש הביטחון הפוגע יובא מיידית לבירור ואם יימצא שנהג שלא כדין, יפוטר לאלתר".

סגן רה"ע ביתר עילית, בנימין הרשלר הגיב כי "זהו תיעוד מזעזע ומחריד, לא נעבור על כך בשתיקה. אני קורא להנהלת העיר לעשות הכל כדי למצות את הדין ולדאוג שמקרה כזה לא יחזור על עצמו".

ממשטרת ישראל נמסר כי "בעקבות תיעוד שהגיע למשטרה לפני זמן קצר בו נראה רכב ביטחון של הרשות המקומית בביתר עלית שנצפה פוגע בהולך רגל ומטיח אותו לכביש המשטרה עיכבה את נהג הרכב ונפתחה חקירה לברור נסיבות המקרה".

ניסיון דריסה ביתר עילית מצלמת אבטחה הפגנת חרדים פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד