י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מפגיני השמאל נגד התקשורת

צפו: ריקלין הותקף באמצע שידור ונמלט מהזירה

מפגיני השמאל ממשיכים להשתיק את התקשורת. הערב הותקף שמעון ריקלין, העיתונאי ואיש הימין הידוע בקרבתו למשפחת נתניהו. ריקלין שהיה באמצע שידור נאלץ להימלט תוך שחברים מגנים עליו מפני ההמון עד לרכבו במרחק כמה רחובות משם • צפו ברגעי הדרמה

צפו: ריקלין הותקף באמצע שידור ונמלט מהזירה
שמעון ריקלין נמלט ממפגיני שמאל בת"א צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שוב זה קורה: מפגיני השמאל תקפו את צוות 'ערוץ 20' ששידר מכיכר הבימה בתל אביב, וכתוצאה מכך נאלצו בערוץ להפסיק את השידור.

לאחר שלפני כשבועיים הותקפו באלימות אנשי ערוץ 20 והשוטרים ששמרו עליהם, מפגיני השמאל שיבשו הערב (חמישי) פעם נוספת את שידורי הערוץ והשידור נקטע. המגיש שמעון ריקלין לווה החוצה על ידי שוטרים.

בציוץ שהוא העלה לטוויטר כתב ריקלין, "‏הפסקתי את שידור התוכנית שלי כעת בהבימה בגלל מפגיני שמאל שלא איפשרו אותו. אותם מפגינים שדורשים דמוקרטיה וחופש ביטוי סותמים את הפה למי שלא חושב כמוהם. המרחב הציבורי שייך לכולם ואלימות לא תעצור אותנו. ערוץ 20 ימשיך להביא קול אחר מאלו שמדברים כמו כולם ״באומץ״. די לאלימות".

מוקדם יותר היום סיפר ריקלין כי "‏עיריית תל אביב מבקשת שלא אשדר הערב מהבימה. הסיבה: יש שם הפגנה". ריקלין ציין כי "בעולם שאני מכיר כשיש הפגנה מזמינים תקשורת ולא אומרים לה לא לבוא. במיוחד כשהמפגינים טוענים שסותמים להם את הפה. אז חברים יקרים בעיריית תל אביב. ערוץ 20 יהיה הערב כרגיל בכיכר הבימה".

שמעון ריקלין ערוץ 20 תקיפת עיתונאי מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד