י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הזעם על גמזו לשיא

גפני לנתניהו: לפטר את האיש הזה לאלתר

לאור רשימת הערים והשכונות החרדיות האדומות המומלצת על ידי פרופ' גמזו לוועדת השרים לענייני הגבלת ערים, ח"כ גפני זועם וקורא לראש הממשלה לפטר את האיש לאלתר. לדבריו: "אצל רוני גמזו לא קובע מספר החולים, קובע רק אם מדובר בחרדים"

גפני לנתניהו: לפטר את האיש הזה לאלתר
פרופ' רוני גמזו/ח"כ משה גפני צילום: דוד כהן/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שינוי בתחשיב והמלצה להכניס את רוב השכונות החרדיות בירושלים לסגר של שבוע, מעורר זעם רב בציבור החרדי נגד פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו. הכעס מגיע לשיא מצדו של חבר הכנסת משה גפני.

בהודעה תקיפה ששיגר הבוקר (שישי) לתקשורת, טען גפני כי "אצל רוני גמזו לא קובע מספר החולים, קובע רק אם מדובר בחרדים", שלטענתו ״כל המאמצים שנעשו והורידו את מספר החולים בערים החרדיות ובשכונות החרדיות בירושלים הביאו אותו לעשות תרגילים מספריים באישון ליל כדי להכניס את החרדים לסגר".

גפני הודיע כי הוא קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו "להפסיק את הפעילות של האיש הזה לאלתר", כשהוא מוסיף כי "כולנו שמחים על הירידה בתחלואה, וקוראים לכולם לשמור על ההנחיות בהקפדה. אבל אסור לנצל את זה כדי לפגוע בציבורים גדולים שנאבקים זמן רב כדי להוריד את מספר הנדבקים וברוך השם מצליחים בכך".

בלשכת גפני אומרים כי הוא משוחח בשעות אלה עם נציגי 'דגל התורה' בערים המוגדרות כאדומות ואוסף את הנתונים הלקויים. בהמשך הוא יציג אותם בפני משרד הבריאות וראש הממשלה. "הוא לא מתכוון לשתוק", הם אומרים.

משה גפני רוני גמזו קורונה ערים חרדיות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד