י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בגיל 67

האב"ד שהחלים מהגל הראשון הלך לעולמו

בגיל 67 הלך לעולמו בשכונת בורו פארק בברוקלין, הגאון הצדיק רבי אריה לייבוש יצחק רובין זצ"ל, אב"ד גלאגוב, מנהל רוחני בישיבת 'אמרי יוסף' ספינקא בבורו פארק, בן דודו של הרבי מבאבוב ומחותנו של האדמו"ר מויז'ניץ

האב"ד שהחלים מהגל הראשון הלך לעולמו
אב"ד גלאגוב זצ"ל צילום: אברומי ברגר

ברוך דיין האמת: מארה"ב מגיעה הידיעה הקשה והמעציבה על פטירתו של הרה"צ רבי אריה לייבוש יצחק רובין זצ"ל, אב"ד גלאגוב, מנהל רוחני בישיבת 'אמרי יוסף' ספינקא בבורו פארק, שהיה מאושפז במצב קשה בגל הראשון של הקורונה החלים ובימים האחרונים שוב הדרדר מצבו ככל הנראה מסיבוכי הנגיף ממנו הבריא והוא השיב את נשמתו ליוצרה בגיל 67.

רבי אריה לייבוש יצחק זצ"ל נולד לאביו הגאון הצדיק רבי חיים שמחה ישכר בער רובין זצ"ל, אב"ד טאמשוב, צאצא של האדמו"ר מהר"י מבעלזא זי"ע והאדמו"ר רבי לייבוש מצעשינוב זי"ע.

אחותו של אביו הרבנית פריידא ע"ה, היא אשת האדמו"ר בעל ה'דברי שלמה' מבאבוב זצ"ל.

אב"ד גלאגוב זצ"ל היה חתנו של האדמו"ר מסוכטשוב זצ"ל.  

במשך ארבעים שנה שימש כמנהל רוחני בישיבת 'אמרי יוסף' ספינקא בבורו פארק וכן כמנהל הרוחני של התלמוד תורה.  

הנהיג את בית מדרשו 'בית מנחם' גלאגוב בשכונת בורו פארק.

המנוח זצ"ל היה אדם מיוחד ומאיר פנים, היה בקשר עם כל חצרות החסידים - היה מגיע בכל שנה לארץ הקודש ולא ויתר על לפחות שבת אחת בחצר הקודש בעלזא.

לפני שנה וחצי הגיע לארץ הקודש להשתתף בשמחת נישואי נכדתו, בת בנו הרה"צ רבי יהושע רובין, עם נכדו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרב חיים שמחה יששכר בער, בן הגה"צ הרב חיים מאיר הגר, אב"ד חסידי ויז'ניץ בארה"ב.

מסע הלוויה הבוקר (שישי, ערב שבת קודש פרשת בראשית) בשעה 10:00 שעון ניו יורק, מבית מדרשו 'בית מנחם גלאגוב' בשכונת בורו פארק בברוקלין.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.  

ספינקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד