י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר עשור פורה

איש התקשורת ונגן הקלרינט דוד קליגר עוזב את רדיו 'קול חי'

דוד קליגר האיש המזוהה יותר מכל עם עולם המוזיקה בתחנת הרדיו 'קול חי' אומר: אני נרגש לקראת הפרויקטים החדשים בחיי, עליהם תשמעו בבוא העת... ואני מבקש שוב להודות לצוות תחנת הרדיו 'קול חי' שהיו לי לבית ומשפחה במהלך העשור המדהים שחלף

איש התקשורת ונגן הקלרינט דוד קליגר עוזב את רדיו 'קול חי'
דוד קליגר באולפן קול חי צילום: שימי ורקר

איש התקשורת והמוזיקה דוד קליגר הטיל היום (ראשון) פצצה, כשהודיע בחשבון הטוויטר שלו על סיום עבודתו ברדיו 'קול חי'. "בתום 10 שנים... עשור, ואוו... במהלכן הובלתי ב"ה פרויקטים איכותיים רבים כמפיק ועורך ברדיו ובאתר 'קול חי', החלטתי להתקדם לאפיקים חדשים. זו גם ההזדמנות להודות למנכ"ל הרדיו המסור אבי רוזן על הדרך הארוכה והמדהימה יחד. נמשיך להיפגש בצמתים המוזיקליים יחד! אנשי 'קול חי' אוהב את כולכם!" כתב קליגר.

דוד קליגר הפיק וערך ברדיו 'קול חי' למשך 10 שנים, ביניהם הפיק את תוכניותיו המפורסמות של השדרן מנחם טוקר, בנוסף לעבודתו תחנת הרדיו, הוא נגן קלרינט מוערך בהרכבים בארץ ובעולם.

בראיון נרחב שנערך איתו לאחרונה, סיפר קליגר איך הגיע לעבוד ברדיו, מה הניע אותו להתמיד בתפקיד למשך כל כך הרבה זמן. "הייתי מלמד בחיידר במשך 8 שנים לכיתות הקטנות בעיקר, זו הייתה תקופה מעניינת בהם אתה לומד על כוחן של מילים, ובילדים זה חזק עוד יותר עד כמה ישנה השפעה לכל מילה שיוצאת מהפה". סיפר קליגר.

עוד הוא הוסיף "מגיל צעיר מאוד התחברתי לכל ערוצי הקודש בזמנו, וכאחד שאוהב חידונים ושאלות הייתי מרבה לחייג ולפתור חידות  בכמויות וזכיתי בפרסים מכובדים מכל ערוצי הרדיו, באותם ימים שהרגשתי שמיציתי את עצמי בנושא הוראה הודיע יוסי אייזנטל על תוכנית חדשה שנקראת 'הכי טוב בעולם' שמשודרת מידי יום ראשון בין 12 ל-2 בלילה וכי הוא מחפש מתנדבים בעם שיבואו להיות לעזר ולכוח בתוכנית. גרתי בעמנואל החלטתי שאני הולך על זה בכל הכוח גם בהתנדבות וגם במחיר של המתנה ממושכת במחסום החיילים ב-2 בלילה כדי לחזור הביתה. משם נכנסתי לתוכנית עד שיום אחד ידידי ורעי שי קאהן עזב את הרדיו, או אז נכנס מישהו אחר במקומו שאחרי חודש גם פרש, ואז אמרו לי בוא כנס לניסיון ומאז אני ב'ניסיון' די טוב אני חושב... וכל השאר היסטוריה".

קליגר מספר בראיון עוד על אקדוטה מעניינת, "בזמנו, מנחם טוקר רצה להגדיר למרדכי בן דוד מה תפקידי, אז מנחם הגדיר זאת כך: קליגר הוא הנהג מונית, ואני הנוסע או הטרמפיסט, כשאני מגיע לשידור הכל מוכן לי עד הפרטים הקטנים".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר קליגר "אני נרגש לקראת הפרויקטים החדשים בחיי, עליהם תשמעו בבוא העת... ואני מבקש שוב להודות לצוות תחנת הרדיו 'קול חי' שהיו לי לבית ומשפחה במהלך העשור המדהים שחלף".

דוד קליגר רדיו קול חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד