י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רקד עם גארטל מהחלון

האב חולה קשות: החופה התקיימה בבית החולים

בצהרי היום נערכה ברחבת בית החולים 'הדסה' חתונה מרגשת, כאשר בנו של חולה קורונה המאושפז בבית החולים נכנס לחופה שהוצבה תחת החלון של החדר בו שוכב אביו במצב קשה. מנכ"ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין אמר: "רק בהדסה יכולים לקרות כאלה אירועים מרגשים. האפשרות להעניק לאב לצפות ולהשתתף בחתונת בנו - בעיקר כשהוא חולה מאוד, זהו רגע שלא ישכח, דוגמא ומופת למסירות והאנושיות הידועה של אנשי הדסה" 

האב חולה קשות: החופה התקיימה בבית החולים
חופה מרגשת בהדסה עין כרם צילום: אבי חיון

בעוד שהאב מטופל במחלקת הקורונה כשהוא מוגדר כחולה במצב קשה, בנו נכנס תחת החופה ברחבת בית חולים הדסה עין כרם. והחופה הועמדה מתחת לחלון מחלקת קורונה בכדי שהאבא יהיה נוכח ברגע החשוב בחייו של בנו.

המשפחה, המשתייכת לחסידות גור, פנתה השבוע לארגון 'יד אברהם' הפועל רבות בשיתוף פעולה עם המרכז הרפואי הדסה, ובפיהם בקשה מיוחדת: לאפשר לחתן והכלה להינשא תחת חלונו של האב, המאושפז בבית החולים כבר שבועות ארוכים במצב קשה.

מנהלי הארגון שמעון ברוין ובנו חזקי ברוין, פנו להנהלת הדסה שמצידה מיד הביעה נכונות לארגן את האירוע כאשר לנוכח מצבו הקשה של האב הפך למשימה של ממש.

האחות הראשית במחלקת האשפוז בו שמאושפז האב, נועה רגונס, אמרה "מדובר במשפחה מערד אשר בקשתה נגעה ללב של כולנו. הם רק רצו שאב המשפחה, חולה קורונה בן 56 שמאושפז אצלנו במצב קשה וסובל ממצוקה נשימתית, יוכל להיות לחלק ביום הכל כך מרגש".

"כל צוותי הדסה, החל בגורמי הבטחון, התפעול, התקשורת והבינוי וצוות המחלקה החלו במבצע להרמת האירוע. כשאיתרנו רחבה שאליה האבא יוכל לצפות הישר ממיטתו במחלקה, היה ברור שזה המקום להקמת החופה", מספרים בהדסה.

ארגון 'יד אברהם' והצוותים שלו פעלו במהירות כדי לאפשר את קיום החתונה מהרגע להרגע והיום בצהריים דמעו כולם כשהחתן נופף לאביו בהתרגשות מן הרחבה. האב היה נוכח בחופה מרחוק, צפה ממיטתו כשלידו צוות המחלקה ומתנדבי ארגון 'יד אברהם' ששימחו אותו. הוא שמע את הברכות, והמשפחה המצומצמת זכתה לרגעים מאוד מיוחדים ומרגשים. אף עין לא נותרה יבשה כשהמשפחה שלחה במיקרופון ברכות להחלמתו של אביהם, גם ב'מצווה טאנץ' זכה האב להשתתף, כאשר בני המשפחה ארגנו 'גארטל ארוך' ממיטת חוליו של האב ועד לרחבה בה נערכה החופה.

מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין אמר כי "רק בהדסה יכולים לקרות כאלה אירועים מרגשים. האפשרות להעניק לאב לצפות ולהשתתף בחתונת בנו - בעיקר כשהוא חולה מאוד, זהו רגע שלא ישכח, דוגמא ומופת למסירות והאנושיות הידועה של אנשי הדסה".

הדסה עין כרם ביקור חולים יד אברהם חולי קורונה זאב רוטשטיין חופה מרגשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד