י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מקים אתר חדש

משה פייגלין נגד פייסבוק: איש לא יסתום לי את הפה

יושב ראש מפלגת זהות סיפר הערב בדף הפייסבוק שלו בעברית כי בעקבות חסימת דף הפייסבוק שלו בשפה הרוסית, מה שכנראה יגרור גם את חסימת הדף בעברית הוא פותח אתר חדש | "עדיף שלא תשמעו אותי בכלל מאשר תשמעו דחליל שחרב משטרת המחשבות מרחפת על ראשו" הצהיר פייגלין

משה פייגלין נגד פייסבוק: איש לא יסתום לי את הפה
משה פייגלין נגד פייסבוק צילום: חשבון הפייסבוק של משה פייגלין

לאחר שדף הפייסבוק שלו בשפה הרוסית נחסם. פרסם היום יושב ראש מפלגת זהות משה פייגלין על הקמת אתר חדש, בו יוכלו מעריציו להמשיך לשמוע ולקרוא את רעיונותיו ללא הצנזורה של "האח הגדול" כלשונו.

פייגלין כתב הערב (ראשון) בחשבון הפייסבוק שלו "מר צוקרברג החליט להסיר את דף הפייסבוק שלי ברוסית. הדף ברוסית היה בעיקר תרגום של הדף בעברית, כך שסביר כי בשלב זה או אחר - יחסם גם הדף בעברית. צוקרברג לא טרח להסביר מדוע צנזר את הדף לקהל קוראי הרוסית וזה גם ממש לא מעניין אותי. שכן מן המפורסמות הוא, שפייסבוק (וטוויטר ואחרות) אינן קוראות דרור לחירות המחשבה והאדם, אלא בתחכום רב - עושות בדיוק את ההיפך".

עוד הוסיף היושב ראש הליברל "אמנם אני חב תודה למר צוקרברג על שייצר פלטפורמה המאפשרת לי להפיץ את רעיונותי וכל עוד אוכל, אמשיך להיעזר גם בה. אולם ברור לי כי אין זה כלי של חירות. והניסיונות להלך עלי אימים, להזכיר לי כל העת את קיומו של האח הגדול הצופה אל שפתי ואל אצבעותי שעל המקלדת ולמעשה, לשנות את הלך מחשבתי - ילכו ויגברו".

"איש לא יסתום לי את הפה. אני מעדיף להישאר בלי  הכלי המרכזי שבו קהל מאזיני הורגל לשמוע אותי ולא למצוא עצמי חושב פעמיים אם לומר או לא לומר את אשר על ליבי. עדיף שלא תשמעו אותי בכלל מאשר תשמעו דחליל שחרב משטרת המחשבות מרחפת על ראשו" הצהיר פייגלין.

לסיום כותב פייגלין "אם גם אתם לא מוכנים להיכנע למשטרת המחשבות הפרוגרסיבית הזו, אתם חייבים לשמור לעצמכם צינור חמצן לחירות המחשבה שלכם -  צינור עם 0% צנזורה. כנסו והרשמו עכשיו לאתר התוכן החדש שלי - ישראל מחר".

פייסבוק משה פייגלין זהות האח הגדול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד