י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ישמר על נפשו כי לא ינקה"

בנו של הנפטר מזים את השמועות: אבא לא נדבק בבית הכנסת

בעקבות הפרסומים לפיהם אביהם נפטר בגיל 95 לאחר שנדבק בקורונה במהלך תפילות יום הכיפורים בבית הכנסת, אחד הבנים יוצא בהקלטה תוך כדי השבעה, מציג את העובדות כי האב נדבק מהפיליפיני ומזהיר את מפרסם השקרים: "ישמר על נפשו כי לא ינקה" • האזינו

בנו של הנפטר מזים את השמועות: אבא לא נדבק בבית הכנסת
הגאון רבי עזרא צ'ולק זצ"ל צילום: יהודה פרקוביץ

בשבוע שעבר הלך לעולמו בשיבה טובה, הרב הגאון רבי עזרא צ'ולק זצ"ל, מוותיקי המלמדים בתלמוד תורה 'זכרון מאיר' בבני ברק ואביו של יו"ר 'עזר מציון' הרב חנניה צ'ולק והוא בן 95 בפטירתו.

מאז הפטירה נפוצו פרסומים כי המנוח זצ"ל נדבק בקורונה בבית הכנסת במהלך תפילות יום הכיפורים מה שהוביל לפטירתו. המוקדמת, פרסום שגרם צער רב במשפחה היות ומדובר בפרסום שגוי ולא נכון. 

תוך כדי השבעה מפרסם בנו הרב שלמה צ'ולק הקלטה יוצאת דופן, בה הוא מצהיר כי "מי שמפרסם שאבי מורי זצ"ל נדבק בבית כנסת – ישמר על נפשו כי לא ינקה".

בהקלטה נשמע ר' שלמה אומר: "לכל בני המשפחה ולכל מבקשי האמת, הריני בהבהרת דברים: מדבר שלמה אהרן צ'ולק בנו של הגאון הצדיק רבי עזרא צ'ולק הריני כפרת משכבו. הנני בתוך השבעה על אבי מורי הכ"מ, ובצער נורא שמעתי שמפרסמים שאבא נדבק בקורונה בהיותו בבית הכנסת ביום הכיפורים".

בד"ה: המחנך הגאון רבי עזרא צ'ולק זצ"ל

"אני רוצה להבהיר", אומר ר' שלמה בהקלטה, "אבא היה אדם צדיק וקדוש, ומי שתולה באבא שבית כנסת ביום הכיפורים היה סיבת הידבקותו וסיבת מותו, ישמר על נפשו כי לא ינקה".

"ומכאן לגופן של עובדות: אבא נדבק מהפיליפיני שלו, יומיים לאחר שהופיע תסמיני אצל הפיליפיני, הופיעו תסמין חום אצל אבא. שמרנו על אבא כיהלום כמעט רק ילדיו ביקרוהו עם מסכה, והיה בקבוק אלכוג'ל בכניסה, ובחדר היה סימון של 2 מטר שאיש לו יחצה. גם הפיליפיני היה חרדתי לקורונה, ועצת ד' היא תקום".

עוד מספר ר' שלמה בהקלטה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים': "שעתיים-שלש לפני פטירתו כל המדדים היו מצוינים, למשל סיטורציה 97, אין לנו שום ידיעה ממה נפטר, לכאורה מיתת נשיקה, ובצורה טבעית היו עוד 3 סיבות לפטירתו, זיהומים, ואין כאן המקום להאריך, ואין שום הוכחה שזה היה קורונה, ולכאורה היה זה סיבה אחרת ויש ראיות לזה".

"מכל מקום", מבקש הבן האבל, "אני רוצה להבהיר שוב, אבא היה אדם צדיק וקדוש ומי שתולה סיבת הידבקותו וסיבת מותו בתפילה בבית כנסת ישמר על נפשו כי לא ינקה. והנני בברכה מרובה לכל בני המשפחה ולכל מבקשי האמת שבמהרה יקיצו וירננו שוכני עפר".

קורונה עזרא צ'ולק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד