ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שבע שנים ליום המר והנמהר

עיריית ירושלים תקיים עצרת סליחות ותפילה בכותל המערבי ביום ההילולא של מרן

עיריית ירושלים תקיים עצרת תפילה וסליחות בכותל המערבי בהשתפות נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן וחברי מועצת חכמי התורה ובני משפחת מרן זיע"א

עיריית ירושלים תקיים עצרת סליחות ותפילה בכותל המערבי ביום ההילולא של מרן
הרב עובדיה יוסף זצ"ל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שבע שנים לפטירתו של מאור ישראל, אביר הרועים, פוסק הדור מרן רבינו הגדול רבי עובדיה יוסף זיע"א,  ביוזמת ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, יתקיים שידור של עצרת סליחות ותפילות ביום ההילולא ביום שלישי ב' בחשוון תשפ"א (20.10.20) בשעה 17:00 אחה"צ. העצרת תועבר בשידור חי מרחבת הכותל המערבי.

בעצרת ישתתפו מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, פוסקי ומאורי הדור שליט"א ובראשם  מרן ראש הישיבה, נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול חכם שלום כהן שליט"א בניו וחתניו הגאונים הגדולים ושר הפנים הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי. וראש עיריית ירושלים מר משה ליאון. אל מעמד התפילה יתחברו דרך השידור החי, צאן מרעיתו של מרן  עשרות אלפי תלמידי רשת 'בני יוסף', שיתפללו את תפילת תינוקות של בית רבן.

על פי הנחיות משרד הבריאות הציבור יוכל להשתתף בעצרת רק באמצעות האזנה לשידור החי של העצרת ולהצטרף לתפילה הגדולה באמירת הסליחות והתפילות ביחד עם גדולי ישראל שליט"א. התפילות והסליחות יקודשו למצב הנורא של המגיפה הקשה הפוקדת את ארץ ישראל ורבים חללים הפילה. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים ובזכות התפילות ובזכותו של מרן זיע"א, יחוס על עם ישראל ועל יושבי ארץ ישראל.

השידור החי  יעובר בתחנות הרדיו קול חי וקול ברמה ובאתרי האינטרנט החרדיים המובילים.

 

 

מרן הרב עובדיה יוסף יום ההילולא כותל המערבי עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד