ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מחזה קורע לב: הילדים היתומים עושים קריעה על הרב צלר זצ"ל

ואז זה קרה, בחטף ממש, בשעות הלילה המאוחרות של מוצאי שבת השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה, בשיא פריחתו כשהוא בגיל חמישים ושש בלבד, ללא התראה מראש, ככה בפתאומיות ליבו הגדול נדם באחת. פתחו את הלב, תחשבו על האלמנה, על היתומים שלא יזכו לראות יותר את אבא

מחזה קורע לב: הילדים היתומים עושים קריעה על הרב צלר זצ"ל
בלווית הרב צלר צילום: מתוך הסרטון

לפני שעות לא רבות הסתלק לו בפתאומיות לבית עולמו הרב החסיד רבי אברהם יעקב צלר זצ''ל, מחשובי חסידי סאדיגורה, אב לילדים רכים, זאת לאחר שעבר אירוע לבבי כתוצאה מנגיף הקורונה בו חלה לפני תקופה.

טרגדיה של ממש, זו המילה, ר' אברהם יעקב צלר, אברך משכמו ומעלה, תלמיד חכם ענק, מחשובי החסידים בחצר הקודש סאדיגורה הסתלק לו בחטף, רק אמש הוא שוחח עם ידידיו וחבריו, שוחח על חודש תשרי שחלף עבר לו, שוחח על הימים הנעלים שמאחורינו.

בואו לעזור לאלמנה הטרייה ולילדים היתומים>>

ואז זה קרה, בחטף ממש, בשעות הלילה המאוחרות של מוצאי שבת השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה, בשיא פריחתו כשהוא בגיל חמישים ושש בלבד, ללא התראה מראש, ככה בפתאומיות, ליבו הגדול נדם באחת.

תחושת האבל והאובדן מכה בכל עוז, משפחתו, חבריו וידידיו עדיין המומים מהסתלקותו הפתאומית מנסים להבין בשל מה אירע הסער הגדול הזה. אך חשבונות שמים אין אנו יודעים. המשפחה האבילה רק עכשיו חזרה ממסע ההלוויה מרוטים ושבורים.

תחשבו רגע על האלמנה הטרייה, רק לפני רגע היא הייתה האשה המאושרת עלי אדמות, אך בן רגע חרב עליה עולמה, בן רגע חייה השתנו לבלתי הכר. היא יושבת כעת בביתה שבורה וכאובה בהילקח מעימה בעלה עטרת ראשה.

בואו לעזור לאלמנה הטרייה ולילדים היתומים>>>

תחשבו גם על היתומים הרכים, יתומים שלא יראו את אבא יותר, שלא יזכו לליטוף, לחיבוק, למילה הטובה ולעידוד של אבא, תחשבו עליהם, על הצער והכאב, על תחושת היתמות הנוראית בה הם שרויים.

הוא הותיר אחריו שנים עשר יתומים, בהם שישה ילדים שלא יזכה להובילם לחופה, תחשבו על הצער, על הקושי, על תחושת היתמות. שישה יתומים שלא יזכו שאבא יוביל אותם לחופה, שלא יזכו להיות ליד אבא ביום המאושר בחייהם. נורא.

זה הזמן שלנו, לעשות למענם, למען המשפחה השבורה, למען הילדים הרכים שלא טעמו טעם חטא. זה הרגע שלנו לעזור להם בשעתם הקשה שלא ישקעו בתהומות הייגון. הצטרפו כעת והיו חלק מהדבר הגדול הזה.

בואו לעזור לאלמנה הטרייה ולילדים היתומים>>>

קופת העיר ילדים יתומים מעמד קריעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!