י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צביעות, קווים לדמותה

החכי"ת מודה שהפרה הנחיות אך לא מתביישת לתקוף חרדים

חברת הכנסת מטעם 'ישראל ביתנו' מודה כי היא מפירה את ההנחיות אך לא מהססת מלתקוף את החרדים על אותו הדבר | לדבריה "אני לא צריכה לשבת בכלא בבית בגלל טיפשות של מישהו אחר" אך מנגד באותה נשימה היא טוענת כי "יש ציבור שמבקשים ממנו ויש ציבור שחוטף"

החכי"ת מודה שהפרה הנחיות אך לא מתביישת לתקוף חרדים
הסגר השני על בני ברק שוטרים ומחסומים צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי חושפת במעט את הצביעות שלה, כחברת סיעת ישראל ביתנו, כאשר באותה נשימה היא תוקפת את החרדים וגם לא מתביישת לחשוף כי הפרה את ההנחיות.

בדיון בוועדת הקורונה הודתה היום חברת הכנסת מלינובסקי, "יש לי ילדים קטנים והם נפגשים עם חברים שלהם, מה אתם חושבים שכולם צריכים לשבת בכלא? אני לא צריכה לשבת בכלא בגלל טיפשות של מישהו אחר".

מנגד, רק אתמול תקפה את התנהלות הממשלה בעקבות פתיחת תלמודי התורה בערים החרדיות, "גנץ ונתניהו מבקשים מהציבור החרדי להישמע להנחיות. בחסידויות, החינוך חזר כבר בשבוע שעבר והכל בסדר".

לטענתה, "אני רוצה לראות עסק שיפתח בראשון לציון, חולון או תל אביב- יגיע שוטר ויבקש ממנו לסגור או שייתן קנס. יש ציבור שמבקשים ממנו ויש ציבור שחוטף".

בנוסף, מלינובסקי תקפה הבוקר את החלטת ועדת הכספים שהעבירו השלמת תקציב לישיבות, "במדינת ישראל משתלם להיות עבריין, ‏שר הבריאות מדבר על זה שצריך לקצץ תקציבים למוסדות שלא מצייתים להנחיות משרד הבריאות וכעת העבירו בוועדת הכספים 73 מיליון שקלים לתקציב הישיבות- מדהים", אמרה.

יוליה מילינובסקי סגר הסתה אנטי חרדית ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד