י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הכתומות יישארו בסגר

זעם חרדי מתפרץ על החלטת ראש הממשלה: "ענישה קולקטיבית"

החלטתו של רה"מ נתניהו להותיר את הערים החרדיות שהצליחו במאבקן בנגיף תחת הסגר, מעוררת זעם חסר תקדים | יו"ר סיעת יהדות התורה חה"כ פינדרוס קורא "לבטל מיידית את תוכנית הרמזור" ועמיתו לסיעה חה"כ אשר תוקף את נתניהו על כך שהוא לא מכבד את "הפרמטרים המקצועיים"

זעם חרדי מתפרץ על החלטת ראש הממשלה: "ענישה קולקטיבית"
האכיפה בכניסה לביתר בגל הקודם צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות החלטת ראש הממשלה שלא להסיר בשלב הזה את הסגר גם על הערים שירדו מהגדרתן כ'ערים אדומות', זעם חרדי על ראש הממשלה, בשילוב מתקפה מתוך הסיעות החרדיות על החלטות הממשלה.

לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים', פנה יו״ר ועדת חוקה יעקב אשר לראש הממשלה נתניהו ואמר: "תכנית ה׳רמזור׳ מלווה בחקיקה שמחייבת כי ברגע שעיר יורדת מדירוג ׳אדום׳ יוסרו ממנה ההגבלות, צריך לכבד את הפרמטרים המקצועיים ולהורות על שחרור הערים הללו באופן מיידי, זה יעניק תמריץ לרשויות לעבוד נכון ויגביר את אמון הציבור".

יו״ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת יצחק פידנרוס תקף גם הוא את החלטות ראש הממשלה, ואמר: "יצא המרצע מהשק, הסגר על החרדים הוא לא עניני כפי שאמרנו כל הזמן ולא מקצועי לפי מס חולים אלא ענישה קולקטיבית וזריקת בוץ על ציבור שלם".

פינדרוס קרא לחברי חברי הכנסת להתכנס מיידית ולבטל את תוכנית הרמזור "שהיא תוכנית שנאה ולא תוכנית להורדת תחלואה ולהוציא את הנצורים החרדים מהסגר בעקבות הירידה האמיתית בתחלואה", אמר.

יו״ר הוועדה לפניות ציבור חבר הכנסת יעקב טסלר תקף אף הוא את ראש הממשלה, "הודעת נתניהו על השארת הערים החרדיות בסגר למרות שנצבעו בכתום, רק מאששת את תחושת הציבור על קבלת החלטות שלא משיקולים מקצועיים. אנו מצפים מראש הממשלה להתעלות מעל כל שיקול זר ולקבל הכרעה בהתאם למתווה הרמזור".

יצחק פינדרוס יעקב אשר יעקב טסלר ראש הממשלה נתניהו חרדים סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד