י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אלפי ש"ח תמורת טלפונים

כתב אישום נגד אסיר בטחוני שהציע שוחד לסוהר

לבית משפט השלום בבאר שבע, הוגש היום כתב אישום נגד צאלח חמידאן בן 24, אסיר השוהה בכלא 'קציעות' לאחר שהורשע בעבירות ביטחוניות | על פי כתב האישום, האסיר הציע לאחד הסוהרים בכלא עשרות אלפי שקלים בתמורה לכך שיכניס עבורו טלפונים ניידים

כתב אישום נגד אסיר בטחוני שהציע שוחד לסוהר
אסיר בכלא. אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד אסיר בטחוני המרצה עונש מאסר, אשר הציע שוחד לסוהר בסך של 40,000 ש"ח תמורת הכנסת טלפונים ניידים לכלא.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, הנאשם צאלח חמידאן 24, כאמור אסיר בטחוני המרצה מאסר בבית סוהר "קציעות", פנה לסוהר והציע לו שוחד בתמורה לכך שיכניס טלפון נייד לבית הסוהר תמורת 20,000 ש"ח, או שני מכשירים תמורת 40,000 ש"ח. הסוהר דיווח על כך למפקדיו.

כעולה מכתב האישום, הנאשם פנה לסוהר מספר פעמים, ואף ביקש כי הסוהר יקנה עבורו את מכשיר הטלפון. הסוהר סירב לרכוש את הטלפון בעצמו, וכן  דרש כי הכסף יועבר אליו לפני שיכניס את הטלפון או שהטלפון יועבר יחד עם הכסף.

על פי כתב האישום, הנאשם נתן לסוהר את הטלפון של אשתו של אביו ואמר שהיא תביא לו את הטלפון ואת הכסף. הם קבעו להיפגש סמוך לבית החולים וולפסון בחולון.  

בתאריך 12/10/20 סמוך לשעה 10:00, הגיעה למקום המפגש מונית, נהג המונית יצא ממנה, ניגש לסוהר שישב ברכב ומסר לו מעטפה ובה 22,000 ₪ וכן מכשיר טלפון נייד.

כוחות המשטרה עיכבו את המעורבים ותפסו את הכסף והמכשיר הנייד. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מתן שוחד וניסיון להכנסת ציוד תקשורת.

 

שוחד בית כלא אסיר בטחוני כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד