ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אינטרנט סיבים אופטיים: אז מה מציעות לנו החברות

אינטרנט בימינו הוא חלק בלתי נפרד מכלי העבודה שלנו והוא מלווה אותנו גם כשאנחנו מול המחשב ובכל מקום אחר בו אנו נמצאים ומשתמשים באינטרנט. זאת החל מגלישה בטלפון הנייד שלנו עד לשימוש במחשבים שמספקים לנו יעילות או שירות ושאר שירותים שאנו מקבלים. כן, האינטרנט הוא חלק מאיתנו וקשה לנו, למען האמת, להתנהל בלעדיו

אינטרנט סיבים אופטיים: אז מה מציעות לנו החברות
גלישה באינטרנט צילום: unsplash

אם אתם רוצים להגדיל את מהירות הגלישה שלכם ברשת: תוכלו לבחור אינטרנט סיבים אופטיים שמספק מהירות גלישה גבוהה במיוחד. אבל מה צריך לדעת על סיבים אופטיים? כל הפרטים במאמר הבא.

העולם הדיגיטאלי הפך את החיים שלנו ליעילים יותר ואינפורמטיביים מאד. כיום אפשר להזמין כל מוצר באינטרנט, לנהל שיחות מרחוק, לעבוד בכול תחום, להוריד משחקים, אפליקציות, טפסים ולמעשה לעשות כמעט כל פעולה און ליין.

כדי שהפעולות והשימוש ברשת יהיו יעילים יותר כדאי לבחור אינטרנט סיבים אופטיים שמאפשר מהירות גבוהה של גלישה וחיבור. חברות תקשורת מוכרות כמו פרטנר סלקום ושאר חברות: מציעות פריסת סיבים רחבה שידועה בשם BFIBER  המספקת מהירות גלישה של 1,000 מגה תוך העברת השימוש באינטרנט לסיבים אופטיים המחוברים בכבל תת ימי ומבוססים על תשתיות מתקדמות. שירותים כאלה ידועים כסלקום סופר פייבר ופרטנר פייבר - חברות תקשורת מובילות.

 
מה צריך לדעת על סיבים אופטיים?

סיבים אופטיים הם חומר שקוף ומזערי שמעביר אור מקצה אחד לשני. הסיבים עשויי זכוכית שמקנה מימוש עקרון פיזיקלי שמחזיר קרני אור. עקרון זה מאפשר העברת אותות חשמליים באמצעות כבלים עשויים מנחושת, כך שככול שהמרחק של הסיב קצר - כך הוא מאפשר יעילות רבה יותר. אחד השימושים הנפוצים בסיבים אופטיים נועד לאפשר תקשורת אופטית לקיום של קווי תקשורת. בכך אפשר להפעיל מערכות טלפונים, תקשורת נתונים, רשתות אינטרנט וטלוויזיה בכבלים. חברות תקשורת מוכרות משתמשות בסיבים אופטיים כדי לאפשר גלישה מהירה באינטרנט בעוד שככל שהסיבים קרובים יותר - כך התשתית נוחה יותר לשימוש.

כיצד בוחרים חבילת אינטרנט משתלמת?

מאז כניסת האינטרנט לחיינו שמנו לב שככל שהזמן עובר: מהירות הגלישה והיעילות של הרשת הולכות וגדלות. כיום אפשר במהירות של פחות משנייה(!) להכנס אל אתר הבנק שלנו ולצפות בחשבון הבנק. אפשר להזמין אוכל במספר דקות, וליצור קשר עם אנשים תוך מספר שניות. התחרות בשוק התקשורת הובילה לכך שחברות כמו סלקום ופרטנר מציעות חבילות גלישה מהירות בתשלום חודשי אטרקטיבי במיוחד.

אז איזה חבילות תקשורת מציעות החברות?

חברות תקשורת מובילות מציעות חבילות גלישה מהירות ומשתלמות שעובדות על פי עיקרון אינטרנט סיבים אופטיים. לדוגמא: פרטנר מציעה שלוש חבילות כמו טריפל אינטרנט עם סיבים במהירות 200 מגה במחיר של 189 שקלים לחודש. פרטנר מציעה גם חבילת טריפל סיבים במהירות 500 מגה ב199 שקלים לחודש, כמו גם חבילת טריפל אינטרנט במהירות 1000 מגה! ב209 שקלים בחודש.

חברת סלקום מציעה חבילות כמו אינטרנט סיבים במהירות 200 מגה במחיר של 95 שקלים לחודש, או אינטרנט סיבים במהירות 500 מגה במחיר של 105 שקלים לחודש, ואפילו אינטרנט סיבים 1000 מגה במחיר 119 שקלים לחודש.

בצעו השוואת מחירים

כשאתם בוחרים חבילות תקשורת הכנסו לאתר משתלם לי שעוזרים לבצע השוואת מחירים. שימו לב למחיר הטוב ביותר ולבחירת חבילה שמתאימה לשימוש ולצרכים שלכם. וודאו כי ההצטרפות לחבילות ללא התחייבות וכי בבחירת חבילה ניתן לקבל ראוטר מתקדם ונוח.

 

אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד