י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא נקבל אנרכיה"

נתניהו וגנץ במסר לחרדים: "נגביר אכיפה ונהדק סגרים"

בפתח ישיבת הסיעות התייחסו ראש הממשלה נתניהו והחליפי בני גנץ להפרות בציבור החרדי. נתניהו איים באכיפה מוגברת "נגביר אכיפה ונהדק סגרים" • יו"ר כחול לבן תקף "לא יכולים נקבל אנרכיה"

נתניהו וגנץ במסר לחרדים: "נגביר אכיפה ונהדק סגרים"
נתניהו וגנץ בישיבת ממשלה צילום: Marc Israel Sellem/POOL

הוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי לפתוח את תלמודי התורה בציבור החרדי, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' ממשיכה להעסיק את המערכת הפוליטית. בישיבות הסיעה השבועיות של ראש הממשלה ושר הביטחון העבירו השניים מסר לחרדים.

בישיבת הסיעה של הליכוד התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לתחלואה ולמצב בציבור החרדי ואמר: "יש בעיות, כולל בציבור החרדי". שלדבריו, "רבים שומרים ויש גם מי שלא". רה"מ אף שיגר איום, "נגביר אכיפה ונהדק סגרים".

"הייתה ירידה משמעותית, אבל יותר קשה שם," אמר ראש הממשלה וניסה להסביר את הקשיים עמם מתמודד הציבור החרדי בעקבות הסגר. "אין להם זום לילדים, אנחנו מבקשים את שיתוף הפעולה אבל נעשה את מה שצריך. רוצים לעבוד יחד להפוך ערים אדומות לירוקות".

בני גנץ, יו"ר כחול לבן, אמר בפתח סיעתו: "הציבור החרדי ולימוד התורה והמוסדות חשובים לעם ישראל ואני לא מזלזל לשנייה בעניין הזה". גנץ תקף ואמר, "אבל אי אפשר שיהיה חוק לאחד ולא יהיה חוק לאחר במדינה מתוקנת". גנץ אף כינה חלקים בציבור החרדי כאנרכיסטים וקבע, "לא יכולים נקבל אנרכיה".

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד