י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נמנעה שרשרת הדבקה

פרסום ראשון: הגנים ביישוב החרדי נותרו סגורים והגננת התגלתה כחיובית

ביישוב רכסים התקבלה החלטה שלא לפתוח את גני הילדים עד שכלל הצוות החינוכי יעבור בדיקות קורונה • במסגרת הבדיקות התגלה כי אחת הגננות שלא היו לה תסמינים או כל סימן אחר להימצאות קורונה, התגלתה כחיובית לנגיף

פרסום ראשון: הגנים ביישוב החרדי נותרו סגורים והגננת התגלתה כחיובית
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: pixabay

חשיפה: בדיקה חיובית של גננת ברכסים מנעה התפרצות מחודשת של הנגיף ברכסים, לאחר שיטוח עקומת התחלואה ביישוב.

במועצה מקומית  רכסים, התקבלה החלטה בתיאום עם רבני היישוב, כי חרף ההחלטה של הממשלה לפתוח את גני הילדים בגילאי 0-6, הגנים ביישוב לא ייפתחו, עד שכלל הצוות החינוכי הכולל את הגננות ואת העוזרות יעבור ויקבל את תוצאות בדיקות הקורונה שנערכו לצוותים הללו ביוזמת המועצה. במסגרת הבדיקות התגלה כי אחת הגננות שלא היו לה תסמינים או כל סימן אחר להימצאות קורונה, התגלתה כחיובית לנגיף. 

במועצת רכסים מציינים, כי המשמעות של הימנעות מפתיחת הגנים עד לקבלת תוצאות הבדיקה, היא שמנעה פתיחה של שרשרת הדבקה חדשה ביישוב. שכן הגננת שלא הייתה מודעת כלל להיותה נשאית של הנגיף הייתה אמורה להגיע לגן לו היה נפתח וחלילה הייתה נוצרת שרשרת הדבקה. לנוכח הצעד שנקטה המועצה בגיבוי הרבנים, הצליחו לעצור את ההדבקה המחודשת.

היום בשעות אחר הצהרים, פרויקטור הקורונה הגיש בקשה למשרד הבריאות, להסיר את רכסים מרשימת היישובים האדומים, לאחר שבפעילות נמרצת של המועצה בגיבוי הרבנים, הצליחו ביישוב לשטח את עקומת התחלואה ולהוציא את היישוב מרשימת היישובים האדומים. במועצת רכסים לא שוקטים על השמרים ומתעדים בימים הקרובים להמשיך במאמץ למנוע התפרצות מחודשת של הקורונה ביישוב, עם פתיחתם של גני הילדים והסרה של חלק ממגבלות הסגר.
 

רכסים קורונה גננת גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד