י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מבצע יעיל

ראש העיר יזם בדיקות; 8 גננות נמצאו חיוביות

ברמת גן קיימה העירייה בדיקות מיוחדות לגננות, תוך שהיא משלמת להן על שעות הבדיקה. ואכן, בסופו של דבר אותרו 8 גננות חיוביות

ראש העיר יזם בדיקות; 8 גננות נמצאו חיוביות
אילוסטרציה צילום: pixabay

8 גננות חיוביות אותרו: עם פתיחת הגנים השבוע התבקשו הגנות להיבדק, אך ברמת גן יזמה העיריה מבצע בדיקות מיוחדות לגננות. הבדיקות התקיימו במתחם מיוחד שהועמד לצורך כך, כאשר העיריה אף הודיעה כי תממן את שעות הבדיקה לגננות. ואכן, בסופו של דבר אותרו 8 גננות חיוביות במהלך המבצע.

ראש עיריית רמת גן כרמל הכהן שאמה אמר לאחר המבצע כי "דאגנו לגננות לתנאי וי אי פי, הסדרנו תנאים נוחים ואכן הגננות הגיעו, נבדקו, ו8 מהן נמצאו חיוביות. אילולי המבצע, הן היו חוזרות לעבודה ומדביקות את הילדים". 

יצוין כי היו ערים שבהן לא הוסדרו מבצעי בדיקה, וכך היו גננות שהגיעו לעבודה ללא ביצוע בדיקה וזאת חרף הנחיות משרד הבריאות. התוצאה עלולה להיות המשך התפשטות התחלואה והתגשמות החששות מהחזרת הלימודים במערכת החינוך. 

אגב, במערכת הבריאות יוצאים מנקודת הנחה שילדי הגנים אינם מעבירי הדבקה אלא רק נערים בגילאים מבוגרים יותר (עליהם אמר הפרופ' גמזו היום כי הם "המנוע של המגיפה"), אך בעולם כבר ישנם דיווחים על מקרי הדבקה שהחלו דווקא בגני הילדים והביאו לתחלואה. 

קורונה רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד