י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תוצאות צמודות"

האסטרטג מעריך: אם טראמפ יפסיד הוא יתמודד שוב

"אתה לא הולך לראות את סוף עידן טראמפ": האסטרטג לשעבר של הבית הלבן אומר כי הנשיא טראמפ יתמודד שוב בשנת 2024 אם הוא יפסיד בבחירות הקרובות

האסטרטג מעריך: אם טראמפ יפסיד הוא יתמודד שוב
בחירות בארה"ב. צילום ארכיון צילום: פלאש 90

אסטרטג הבית הלבן לשעבר סטיב באנון אומר כי הנשיא דונלד טראמפ יתמודד לבחירה מחודשת בשנת 2024 אם יפסיד במירוץ לנשיאות לג'ו ביידן בחודש הבא, באנון, שנעצר לאחרונה בגין הלבנת הון פדרלית, הוסיף כי הוא מאמין שהבחירות ב-3 בנובמבר יהיו "צמודות יותר מאיך שמדווחים עליהן".

"גם אם הוא לא יצליח לזכות בקדנציה השנייה של הבית הלבן, אמר באנון, "אתה לא הולך לראות את הסוף של דונלד טראמפ, הוא יתמודד ב-2024, באנון, שנעצר לאחרונה בגין הלבנת הון פדרלית, הוסיף כי הוא מאמין שהבחירות ב-3 בנובמבר יהיו צמודות יותר ממה שמדווח עלין,, והוסיף כי "טראמפ ינצח את הבחירות".

"אעשה תחזית זו כבר עכשיו: אם מסיבה כלשהי הבחירות נגנבות או בדרך כלשהי ג'ו ביידן יוכרז כמנצח, טראמפ יודיע שהוא מתמודד לבחירה מחודשת בשנת 2024," אמר. באנון צופה כי תוצאת הבחירות תעבור לבית המשפט העליון ואף תועבר לבית הנבחרים בינואר, ואמר כי התוצאה תהיה שנויה במחלוקת ו"לא תוסדר במיידית".

באנון נעצר והואשם בחודש אוגוסט בהונאת תורמים לגיוס כספים פרטי שנקרא We Build the Wall, שנועדה לחזק את יוזמת בניית החומה של הנשיא לאורך גבול מקסיקו. מאמץ גיוס הכספים הכניס יותר מ-25 מיליון דולר, והתובעים טוענים כי באנון השתמש בכמעט מיליון דולר ממנו להוצאות אישיות.

דונלד טראמפ ג'ו ביידן ארה"ב המירוץ לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד