י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מוקדם מהצפוי

ב"ב אלעד והשכונות בירושלים הפכו לכתומות - הסגר יוסר מכל הערים

ניצחון של הערים החרדיות על התפשטות התחלואה: אחרי שבימים האחרונים נראתה ירידה בנתוני החולים המאומתים בערים החרדיות השונות שהיו תחת סגר, הבוקר מצטרפות גם הערים בני ברק אלעד, ושכונת חרדיות נוספות בירושלים גם הן לערים מהן יוסר הסגר כבר במהלך היום

ב"ב אלעד והשכונות בירושלים הפכו לכתומות - הסגר יוסר מכל הערים
הסגר השני על בני ברק שוטרים ומחסומים צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לא כפי שתוכנן: לאחר שאמש הוסר הסגר על רכסים, הבוקר הפכו שאר הערים החרדיות שהוגדרו כ׳אדומות׳ ל׳כתומות׳ כשבמהלך היום יוסר גם הסגר על שאר הערים והשכונות החרדיות בירושלים.

כזכור, ביום שישי אישרה ועדת השרים לענייני הגבלת ערים כי הערים, בני ברק, אלעד, רכסים, מודיעין עילית, ביתר עילית ושכונות רמת שלמה, רמת אשכול, מעלות דפנה ומטרסדורף בירושלים כי אלה יכנסו לסגר עד ליום רביעי.

במהלך הדיון סוכם כי הערים שיהפכו לכתומות על ידי ירידת התחלואה, הסגר יוסר באופן מיידי, אמש הצביעו השרים על הסרת הסגר על רכסים, אחרי שכבר אתמול דיווחנו ב׳בחדרי חרדים׳ על הסרת ערים נוספות.

הבוקר נודע ל׳בחדרי חרדים׳ כי שאר הערים, ובהם, בני ברק, אלעד ושכונות רמת שלמה, רמת אשכול ומעלות דפנה יצטרפו למטרסדורף, ביתר ומודיעין עילית שהסגר בהם יוסר אף הוא.

מדובר בבשורה, ראשית אין עוד ערים חרדיות שמוגדרות כאדומות, ובנוסף שהסגר וההגבלות הוסרו מעל כולם עוד קודם המועד שנקבע לכתחילה. ובכך הערים מצטרפות לשאר הארץ שיוצאת מהסגר בהדרגה של כמה שלבים.

סגר ערים חרדיות קורונה רמת שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד