ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נגיף עולמי

ארגנטינה: למעלה ממיליון נדבקו בנגיף הקורונה

בעוד ישראל נערכת ליציאה מחושבת מהגל השני, מספר החולים מקורונה בארגנטינה מזנק וכבר חצה את המיליון, כאשר במקביל 70% מהבדיקות - חיוביות 

ארגנטינה: למעלה ממיליון נדבקו בנגיף הקורונה
מנין תפילה בימי הקורונה בארגנטינה צילום: באדיבות המצלם

25 אחוזי בדיקות חיוביות מרתיעים אתכם? חכו עד שתראו מה קורה בארגנטינה, המדינה הדרום-אמריקאית הנאנקת תחת המגפה המתפרצת.

היום דווח כי מספר החולים במגפה ברחבי המדינה חצה את המיליון, בעוד שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 70%. כלומר, שבע מכל עשר בדיקות מעלים תוצאה חיובית.

בכך הופכת ארגנטינה למדינה החמישית בעולם במספר מקרי התחלואה.

גם מדינות אירופה חוות כעת גל שני עצמתי של התפרצות. מדינות רבות שהכריזו בעבר על הקלות משמעותיות ורווחה בהן התחושה שהקורונה מאחורינו, מטילות כעת הגבלות וסגרים חדשים, בדומה למה שהוטל בארץ עם פרוץ הגל השני של הקורונה.

במקביל, בארה"ב הקמפיין של הנשיא טראמפ מתנהל כאילו אין קורונה. אלפים משתתפים בעצרות המוניות, חלקם ללא מסכות, בעוד יריבו ביידן עורך כנסים מצומצמים, עם חובשי מסכות ותוך שמירת מרווחים.

לאחרונה הפעיל הקמפיין של ביידן כנסי בחירות במתכונת 'דרייב-אין', כאשר הנוכחים נותרים ברכב ורק צופרים לאות הזדהות. מובן שמספר הנוכחים הינו נמוך משמעותית מאלו המשתתפים בעצרות של טראמפ.

בארה"ב אין מדיניות אחידה בכל הקשור במאבק בקרונה, שכן הדבר נתון לסמכות מושלי המדינות והממשל המרכזי לא מתערב בפרטים הקטנים, בהגבלות ובסגרים, אלא סומך על מושלי המדינות שיעשו ככל יכולתם למניעת ההתפשטות.

 

קורונה ארגנטינה דונאלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד