ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

יתומי חשוון זועקים לעזרה: ההבטחה הנדירה של מרן שר התורה אחרי שחלה בקורונה

יתומים הללו, אין להם מאומה, שלא לדבר על צלם, תזמורת, קייטרינג ושמלת כלה. מדברים על המינימום. אין להם כסף לביגוד מינימלי, אין להם כסף לנדוניה, פשוט אין. וזעקתם עולה השמיימה. תחשבו על הצער שלהם, על הכאב, כאילו לא די בפטירתו של אב המשפחה הנערץ. הצטרפו כעת להבטחה הפלאית

יתומי חשוון זועקים לעזרה: ההבטחה הנדירה של מרן שר התורה אחרי שחלה בקורונה
הגר"ח בכתיבת המכתב צילום: קופת העיר

חודש חשוון, אצל רבים מאיתנו זה עוד חודש, חודש שקט למדי אחרי תקופתם של ימי הרחמים והסליחות. הקורונה עדיין כאן, השגרה איכשהו זורמת בצל הסגרים והאכיפה. אך אצל יתומים רבים זה לא עוד חודש, זה החודש שלהם. החודש הגורלי והמכונן בחייהם.

החודשים האחרונים היו חודשים קשים ביותר, הקורונה מכה בכל עוז, ולדאבון לב רבים השיבו את נשמתם ליוצרה. רבים מהם גם היו אנשים צעירים בשיא פריחתם. מותירים אחריהם שורה של יתומים מוכים ושבורים. אבלים וכאובים.

בואו להטות שכם ולעזור ליתומים האומללים>>>

במשרדי 'קופת העיר' הטלפונים לא מפסיקים לצלצל, מעבר לקו נשמעת עוד אלמנה בוכייה, אשה שעד לפני רגע הייתה נשואה וכעת נותרה לבדה. עוד אלמנה שמספרת כי בעלה הסתלק לפני ימים בודדים והשאיר אחריו חובות רבים כמו גם בין היתר הבן שצריך להתחתן בעוד שבוע שבועיים.

ואין להם מאומה, שלא לדבר על צלם, תזמורת, קייטרינג ושמלת כלה. מדברים על המינימום. אין להם כסף לביגוד מינימלי, אין להם כסף לנדוניה, פשוט אין. וזעקתם עולה השמיימה. תחשבו על הצער שלהם, על הכאב, כאילו לא די בפטירתו של אב המשפחה הנערץ.

רק בחודש הקרוב, חודש חשוון עתידים להינשא 42 חתנים וכלות יתומים. מספר קורע לב. ארבעים ושניים חתנים וכלות שהולכים להיכנס תחת לחופה ללא אבא, ללא אמא, היש לך אסון יותר גדול מזה. קורע לב.

וכעת הם זקוקים לעזרה שלנו. לתמיכה שלנו. רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר שמע את זעקת היתומים יצא באורח נדיר לראשונה מאז נדבק בנגיף הקורונה וישב לכתוב מכתב מתמצית דם ליבו.

במכתבו המיוחד ל'קופת העיר' כותב רשכבה''ג: "כל התורמים סך 420 ש"ח עבור 42 חתנים וכלות יתומים ועזובים הנישאים בחודש חשוון תשפ"א יזכו מידה כנגד מידה לעשות שמחה בביתם בקרוב ממש ללא עגמת נפש".

בואו להטות שכם ולעזור ליתומים האומללים>>>


מכתב הגר"ח • קרדיט: קופת העיר

אתם מבינים את משמעות הברכה. כל מי שיתרום את הסכום הנזכר, יזכה במדיה כנגד מידה לעשות שמחה בביתם. לא סתם שמחה, אלא בקרוב ממש. אתם שומעים? כן, כן, אתם תזכו לעשות שמחה בקרוב ממש. והברכה הנדירה לא מסתיימת בזה.

"ללא עגמת נפש" כותב מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א. אתם מבינים את המשמעות. כמה עגמת נפש אנשים עברו בתקופה האחרונה. שמחות שנהרסו, חתונות שהסתיימו בצורה שוברת לב. והנה יש לכם הבטחה, אם תעזרו ליתומים להינשא תזכו במידה כנגד מידה לעשות שמחה בקרוב ממש ללא עגמת נפש. ברכה אדירה שכולנו זקוקים לה בימים שכאלה.

אז זה הרגע שלנו. בואו והיו שותפים בדבר הגדול הזה. לעזור ליתומי חשוון, 42 במספר. ותזכו לברכתו הנדירה של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א. הצטרפו כעת ותזכו לשמחה בביתכם בקרוב ממש. אסור לכם לפספס את ההזדמנות.

בואו להטות שכם ולעזור ליתומים האומללים>>>

ילדים יתומים הגרח קנייבסקי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!