ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מהיר ועצבני

אוהיו: נהג ברכב וירה לעבר ילדים שביקשו ממנו להאט

נהג באוהיו ארה"ב, שמיהר בנסיעתו ביום ראשון האחרון, יצא ממכוניתו כדי לירות בילדים המשחקים כדורסל רגע אחרי שאמרו לו להאט |המשטרה המקומית מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנהג היורה

אוהיו: נהג ברכב וירה לעבר ילדים שביקשו ממנו להאט
אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משטרת אוהיו מחפשת אחר אדם שנראה פותח באש לעבר קבוצת ילדים ששיחקה כדורסל ברחוב. האירוע קרה בפרברי אקרון ביום ראשון האחרון לפני שבוע, כאשר החשוד יצא לפתע ממכוניתו וכוון לכיוון קבוצת בני נוער אקדח חצי אוטומטי לאחר שהצעירים אמרו לו להאט. האיש נהג במכונית פונטיאק G6 לבנה עם חלונות כהים מהר מאד, אחד הצעירים קרא לנהג להאט.

"הוא שלף את האקדח וירה לעברו שלוש פעמים," אמרה דולי יאנג לערוץ WKYC. הנהג חזר לרכבו ונסע. איש מהילדים לא נפצע. בנה של יאנג אלכס בן ה-11 שהיה בקבוצה ששיחקה בחוץ יחד עם מרקיז סמית', בן ה-15.

"הוא צריך להיות במעצר בגלל מה שהוא עשה, כי אתה לא צריך לירות בילדים שאומרים לך להאט" אמר סמית בראיון. צילומי האירוע נתפסו במצלמת טלפון הסלולרי ומשטרת אקרון חוקרת כעת את האירוע.

"זה יכול להיות טראומתי עבור כל אחד, במיוחד ילד בן 15 ו-11 שמנסים לשחק, כל מידע יכול לעזור, זה כמו פאזל, כל רמז יסייע להביא את האדם הזה לדין וייתן להביאו למשפט". כך אמר אחד השוטרים, דייב לאופלין.

יורה אוהיו נהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד