ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"הילדים האישיים שלנו" • האזינו

בחורי גור מתבקשים להביא ויטמינים לישיבה

בחסידות גור נערכים לקראת זמן חורף ומבקשים מההורים לצייד את הבחורים בשורת ויטמינים בעקבות הסכנות של הקורונה בימי החורף • האזינו להקלטה המרתקת של הרב איצ'ה מאיר טאומן מנהל ישיבת 'שפת אמת' של גור • ומה יעשה מי שאין לו כסף לקנות? 

בחורי גור מתבקשים להביא ויטמינים לישיבה
בחורי חסידות גור צילום: משה גולדשטיין

בחסידות גור נערכים לחורף בריא והרב יצחק מאיר טאומן מנהל ישיבת 'שפת אמת' של חסידות גור פנה להורים של הבחורים בהקלטה מיוחדת וביקש כי לרגל זמן חורף יציידו את הבחורים שחוזרים לישיבה בויטמינים שיספיקו לאורך הזמן. לדברי המנהל, הדבר הוחלט לאחר התייעצות עם רופאים.

בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' נשמע הרב טאומן מסביר את הדברים: "הנני מבקש לצייד את הבחורים שחוזרים לישיבה והכוונה לכל הבחורים הן אלו המחלימים שכבר עברו (קורונה) והן אלו שברוך ה' לא נדבקו בכלל לצייד את כולם בויטמין B 12 2000 ליום וכן בויטמין c 2000 ליום ורצוי בכדורי אבץ שניים לום למשך כל ימי החורף הבא עלינו לטובה".

"אני לוקח בחשבון שיש הורים שאין להם את האמצעים הכספיים ובכן כל הורה שצריך עזרה שיקנה את הויטמינים וייקח קבלה על שם ישיבת שפת אמת ויזוכה בתשלום".

לדברי הרב טאומן ההחלטה מגיעה לאחר התייעצות והמלצת רופאים בעלי שם המודעים לסכנות העלולות להיגרם בחורף עקב נגיף הקורונה.

בנוסף אומר הרב טאומן כי מצד הישיבה יעשה מאמץ גדול להעניק תזונה נכונה של ירקות ופירות בריאים יום יום בהמלצת הרופאים. "אנו מודעים שזה יעלה לישיבה הרבה כסף, בפרט בחורף, אבל אלו הילדים שלנו ואנו מחויבים לתת את תזונתם כראוי".

"כל הילדים הלומדים בישיבה הם הילדים האישיים שלנו", מוסיף המנהל בנימה אישית, "בחודש האחרון השקיעו עשרות אלפי שקלים בישיבה בצחצוח וניקוי יסודי של כל הישיבה, שיש, ארונות, צבע, וכן חדרי שירותים וכו', אנו מאוד מבקשים להורים להסביר לבחורים כי ניקיון זה רוחניות זה בריאות ועליהם לייעל את השמירה על הניקיון כמו בבית והן את השמירה על הרכוש".

הרב טאומן מצטט לסיום בשם הרבי ה'לב שמחה' מגור זיע"א כי "נקיות מביאה לידי טהרה ולידי קדושה".

חסידות גור ויטמינים יצחק מאיר טאומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד