ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

במבחר פותחים שנה: רחוק אבל קרוב!

שנת הלימודים החדשה תשפ"א נפתחת במכללת מבחר החרדית בסימן לימודים מרחוק אבל מרגישים קרוב • מנכ"ל המכללה "אנו נותנים מענה ללימוד תואר אקדמי ברמה האוניברסיטאית הגבוהה ביותר"

במבחר פותחים שנה: רחוק אבל קרוב!
החוברת של מבחר צילום: יח"צ

במהלך השבוע האחרון נשלחו לבתי התלמידים חוברות תעסוקה לילדיהם שהופקו במיוחד ע"י מכללת מבחר – לאור התקופה המאתגרת של פתיחת שנת לימודי ההורים – כאשר ילדיהם עדין בבית ללא מסגרת לימודית חוץ ביתית, הערכות לוו בברכת הצלחה נרגשת לכל התלמידים/ות החדשים אשר זו להם שנת הלימודים הראשונה וכן לממשיכים – אשר הורגלו לסגנון למידה בפורמט המרוחק כבר בשנה שעברה, בתפילה כי נחזור לשגרה מבורכת בבריאות ומתוך שמחה.

להורת החוברת לחצו כאן>>>

בהנהלת המכללה החרדית הגדולה והוותיקה ביותר, מציינים בסיפוק רב כי גם השנה, בחסדי שמים, למרות אתגרי התקופה-  נפתחו מסלולי המכללה עם מספר מרשים במיוחד של תלמידים ואף יותר מבכל השנים שעברו! עם המגוון הרחב ביותר של מסלולים אקדמאיים (גם לגברים וגם לנשים – בהפרדה מלאה לכל אורך שנות הלימודים)

בנוסף לכך מודיעים בהנהלה, כי יפתחו במהלך השנה אי"ה החל מחודש חשוון - מכינות אקדמיות המותאמות לגברים / לנשים, בין המכינות ניתן להצטרף למכינה המקוצרת לבני 30+ המעניקה לתלמידיה אפשרות מזורזת להגיע לתואר, או כמו שאומרים: קפיצת הדרך.

מנכ"ל המכללה מציין כי התלמידים והתלמידות הבאים בשעריה, הינם בעלי רמה גבוהה ואיכותית,  ביניהם נמנים ראשי משפחות ברוכות ילדים, משפחות בני תורה ומשפחות צעירות ממסגרות איכותיות במיוחד. "זוהי אחריות וחובה בעבורנו להמשיך ולהוביל את המסגרת החרדית השמורה ביותר, המאפשרת לימודי אקדמיה ללא פשרות בתורה, במשך כל שנות הלימודים."- אומר מנכ"ל המכללה, "ב"ה עד היום, אלפי תלמידינו ותלמידותינו קיבלו מענה לצורך ללמוד לתואר אקדמי ברמה האוניברסיטאית הגבוהה ביותר בכדי להתפרנס בכבוד, בלי להתפשר על קוצו של יוד".

נותרו מקומות אחרונים במסלולים בודדים! לפרטים ולבדיקת התאמתכם התקשרו:

03-5785030

 

מכללת מבחר למידה מרחוק אקדמיה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד