ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לא רק חוסם

עמית סגל תובע 400 אלף ש"ח מדוברו של ח"כ יאיר גולן

העיתונאי עמית סגל שוב שולח מכתב תביעה, וכעת הוא תובע 400 אלף שקל מדוברו של ח"כ יאיר גולן בין היתר משום שזה האחרון "מנסה לסתום לכל מי שלא חושב כמוהו את הפה" • תביעה זו מצטרפת ל-3 תביעות נוספות אותן הגיש סגל לאחרונה 

עמית סגל תובע 400 אלף ש"ח מדוברו של ח"כ יאיר גולן
עמית סגל צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עמית סגל ממשיך בגל התביעות, וכעת על הגריל נמצא עומר נחמני דוברו של חבר הכנסת יאיר גולן. העיתונאי הבכיר תובע מהדובר סך 400 אלף שקל בגין 'לשון הרע'.

בכתב התביעה שנשלח על ידי עורך דינו של סגל מיכאל דבורין נכתב, "עניינה של תביעה זו בהוצאת דיבה מכוונת ושיטתית של הנתבע כנגד התובע, וזאת במספר רב של פעמים. נתבע העליל על התובע דברי בלע, באמצעות פרסום פוסטים ברשת הפייסבוק לאלפי חבריו. מדובר בהתבטאויות חריפות ביותר והאשמות חריפות ביותר אשר הטיח הנתבע קבל עם ועולם בתובע על לא עוול בכפו".

עוד טוען דבורין "ההתבטאויות בתפוצה כל כך רחבה השפילו את התובע וביזו אותו תוך ידיעה ברורה, - בפועל או בכוח - של הנתבע. כי האמור בהן אינו נכון וכי תוצאות פרסום הפוסטים תהיה הרסנית ותפגע בשמו הטוב של התובע".

"עקב התבטאויות פוגעניות אלה המהווה כאמור לשון הרע, נגרמה לתובע עגמת נפש מרובה. חרף התראה מצד התובע לא חדל הנתבע מהשמצותיו כלפי תובע, לא חזר בו מהאשמותיו החמורות תוך הודאה שמדובר בכזבים, וקל חומר לא התנצל. בגין כל אלה מוגשת התביעה דנן" לשון כתב התביעה.

זו לא התביעה הראשונה של העיתונאי הבכיר עמית סגל. בתקופה האחרונה הגיש בנוסף עוד 3 תביעות נגד מי שמתח עליו ביקורת ברחבי הרשתות החברתיות.

יאיר גולן עמית סגל תביעה דוברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד