י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למעט רמת שלמה

השרים אישרו: הוסרו ההגבלות מבני ברק, אלעד, ביתר ומודיעין עילית

על רקע נתוני התחלואה הנמוכים בערים החרדיות, החליטו שרי הממשלה לקבל את הצעת משרד הבריאות וממונה הקורונה הלאומי לבטל כבר עתה את הסגר מהערים החרדיות. היישוב רכסים יצא אמש מרשימת האזורים המוגבלים. שכונת רמת שלמה בירושלים תיוותר תחת המגבלות

השרים אישרו: הוסרו ההגבלות מבני ברק, אלעד, ביתר ומודיעין עילית
סגר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ועדת השרים להכרזה על "אזור מוגבל" אישרה במשאל טלפוני את הצעת משרד הבריאות וממונה הקורונה הלאומי לבטל את ההכרזה על הערים בני ברק, אלעד, ביתר עילית ומודיעין עילית, וכן על שכונת מטרסדורף, מעלות דפנה ורמת אשכול בירושלים כ"אזור מוגבל".

ההחלטה מגיעה על רקע שיפור בנתוני התחלואה בערים אלו, שמצטרפות כעת ליישוב רכסים ממנו הוסר אמש הסגר לאחר שהוסר מרשימת האזורים המוגבלים.

ההחלטה נכנסה לתוקפה עם פרסומה ברשומות. ובכך, למעשה, רק שכונת רמת שלמה בירושלים תיוותר תחת המגבלות תחת ההגדרה "אזור מוגבל".

כזכור, ביום שישי אישרה ועדת השרים לענייני הגבלת ערים כי הערים, בני ברק, אלעד, רכסים, מודיעין עילית, ביתר עילית ושכונות רמת שלמה, רמת אשכול, מעלות דפנה ומטרסדורף בירושלים כי אלה יכנסו לסגר עד ליום רביעי. 

ההחלטה על הסרת הסגרים עוד קודם המועד היא בשורה חשובה שמגיעה כאמור על רקע הירידה החדה בנתוני התחלואה. 

קודם לכן בוועדת החוקה ציין המשנה למנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' איתמר גרוטו, כי "הירידה בתחלואה במגזר החרדי גדולה מאוד, מדובר בירידה של עשרות אחוזים. ומנגד הירידה בכמות הבדיקות מינורית, החרדים עושים הרבה בדיקות וזה טוב מאוד".

סגר באלעד משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד