י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טירוף בבורו פארק

הרשימה נחשפה: עוד יום של אכיפה בררנית נגד ישיבות ועסקים יהודיים

זעם רב בבורו פארק החרדית בעקבות אכיפה סלקטיבית כלפי מוסדות ועסקים בבעלות חרדית | אחרי שאמש הסתובבו הפקחים בין מוסדות התורה השונים בעיר במטרה לאכוף את הנחיות הבריאות, אחד התושבים אף הצליח לתעד רשימת עסקים ומוסדות יהודיים שהחזיקו הפקחים 

הרשימה נחשפה: עוד יום של אכיפה בררנית נגד ישיבות ועסקים יהודיים
האכיפה נגד חרדים בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

פקחים ממספר סוכנויות עירוניות התרוצצו אתמול (שלישי) שוב ברחובות שכונת בורו פארק החרדית והטילו קנסות כבדים למוסדות, ישיבות ולעסקים. הפקחים היו מצוידים ברשימות של מוסדות ועסקים יהודיים בלבד, והותירו רבים בבורו פארק עם תחושה כי האכיפה ממוקדת נגד חרדים בלבד.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי בצילום מקומם במיוחד שצולם מתוך רכב בסמוך לפקחים נראית רשימת ישיבות ועסקים, משום מה אין ברשימה אף עסק בבעלות לא יהודית, בנוסף אף מוסד לא יהודי, לא היה ברשימה.

רשימת הביקורות בעסקים יהודיים.

בין העסקים שזכו לביקור הפקחים בבורו פארק, היה מפעל המייצר מוטות ולוחות עץ בשם 'לאמבר' שיקבל הוראה לסגור את המקום בטענה שזהו עסק "לא חיוני". אך זה מעורר את השאלה מדוע הורשה סניף 'הום דיפו' להישאר פתוח ונקבע כי הוא "עסק חיוני".

מפעל העצים שנסגר, צילום: מפעל 'לאמבר'.

ראש העיר ביל דה בלאזיו ומפכ"ל המשטרה דרמוט שיי נפגשו ביום שני עם מנהיגים חרדיים, ראש העיר הגדיר את השיחות 'יסודיות' על "כל מה שקרה מראשית המגיפה וכמה כואב זה היה לכולם וכמה מבלבל זה היה". אך הוא סירב לשתף נתונים סטטיסטיים מפורטים אודות ההתפרצות בבורו פארק ובאזורים אחרים בברוקלין וקווינס.

אכיפה סלקטיבית חרדים ניו יורק ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד