י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נעשה מה שנדרש"

שר הביטחון גנץ על התקיפה בסוריה: "דברים קורים"

אחרי הדיווחים בסוריה על תקיפת צה"ל באזור קוניטרה, שר הביטחון בני גנץ רומז לפעילות הישראלית נגד איראן וחיזבאללה בגבול רמת הגולן: "נעשה מה שנדרש, דברים קורים" 

שר הביטחון גנץ על התקיפה בסוריה: "דברים קורים"
כוחות צה"ל בגבול סוריה בעבר צילום: דוד כהן פלאש 90

שר הביטחון בני גנץ התייחס הבוקר בעקיפין לתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, בה על פי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה נפגעו עמדות ובית ספר של צבא אסד המשמשים את פעילי חיזבאללה בגבול רמת הגולן. "אני לא נכנס למי ירה על מה בלילה. לא ניתן לגורמי טרור מטעם חיזבאללה או איראן להתמקם בגבול רמת הגולן", שר הביטחון.

בראיון לאריה גולן ב'רשת ב', אמר גנץ: "נעשה מה שנדרש כדי לדחוק אותם משם. אנחנו עושים את זה בצורה עקבית". במענה לשאלה האם ישראל היא זאת שעומדת מאחורי התקיפה אמר: "דברים קורים".

כלי תקשורת בסוריה דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי), כי צה"ל תקף מספר יעדים באזור העיירה קוניטרה בגבול רמת הגולן. על פי הדיווחים, בתקיפה נפגעו מספר עמדות השייכות לצבא אסד המשמשות את ארגון חיזבאללה לפעילות נגד ישראל. בישראל, מסיבות ברורות, לא אישרו את הפרטים, אך יש לציין כי צה"ל הגביר לאחרונה את הפעילות נגד צבא אסד וארגון חיזבאללה באזור הגבול. בסוכנות הידיעות הסורית דווח כי בתקיפה, נפגע בית ספר שככל הנראה משמש את אנשי חיזבאללה באזור.

שר הביטחון התייחס גם לפעילות גבול רצועת עזה ולמנהרת הטרור שנחשפה אמש. "שינינו את מדיניות הפעולה מול רצועת עזה ודברים לא עוברים ללא תגובה. אני לא עובד אצל חמאס, אני מגיב לפי השיקולים שלי. המשוואה שונתה - "לא בלון ולא רקטה, שום דבר לא מקובל".

:"אני קורא לאזרחי הדרום להמשיך בחייהם, צה"ל שומר עליהם", הוסיף גנץ, "אותי זה צריך להדאיג, אתם יכולים להיות בשקט. אני עסוק כל יום בביטחון של המדינה בכל החזיתות - מה שקורה גם בדרום גם בצפון וגם במה שקשור בקורונה".

בני גנץ חיזבאלה סוריה תקיפת צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד