י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לרגל יום ההילולא

בנט: אם מרן היה חי היום הוא היה זועק לשמור על ההנחיות

יו"ר מפלגת 'ימינה' - נפתלי בנט פרסם פוסט מיוחד, בו הוא מקשר את יום ההילולא של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל לתחלואת הקורונה במדינה | "כמה קולו הצלול האוהב והחומל חסר בימים האלה של ימי מגיפה ומריבה"

בנט: אם מרן היה חי היום הוא היה זועק לשמור על ההנחיות
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

נפתלי בנט יו"ר מפלגת ימינה פרסם פוסט בפייסבוק לרגל יום ההילולא של מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בנט התייחס לנושא הקורונה וכתב כי בני מרן מעידים כי מרן היה זועק לשמור על הנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע לקורונה

את הפוסט פתח בנט במילים "רָאִיתִי בְּנֵי עֲלִיָּיה וְהֵן מוּעָטִין".

בהמשך הוא כותב, "לפני 7 שנים הסתלק מאיתנו מנהיג ענק בסדר גודל של דורות אהב כל יהודי באשר הוא איש צנום עם לב עצום חריף שכל ופרגמטי חמלה אין סופית הייתה בו לכל אדם, זכה והביא לתקומת יהדות המזרח, פורץ דרך בעולם ההלכה ומניף הדגל של כוח דְהֶתֵּירָא עדיף (כוחו של ההיתר חזק יותר). מרן הראשון לציון, רבי עובדיה יוסף, זכר צדיק לברכה". כתב בנט.

עוד כתב בנט: "הרב ידע לאחות ולחבר בשום שכל ואהבת ישראל עצומה, האיר את ליבותיהם של מאות אלפי יהודים בארץ ובתפוצות. הקים בית חם של מסורת וערכים לבני עדות המזרח. בניו הרבנים מעידים שאם היה עמנו היה זועק בשער בת רבים לשמור על הנחיות משרד הבריאות במלואן! מכיוון שקדושת החיים קודמת לכל".

"הרב עובדיה יוסף הוא השראה של מנהיגות תורנית בצוק העיתים. החלטותיו ופסיקותיו כתבו את ההיסטוריה היהודית והישראלית בדור האחרון. כמה קולו הצלול האוהב והחומל חסר בימים האלה של ימי מגיפה ומריבה בתוך ישראל. חבל על דאבדין זכרו לברכה".

נפתלי בנט מרן הרב עובדיה יוסף קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד