י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מש מאהלה של תורה

האברך ממודיעין עילית נפטר מהמחלה הקשה

בגיל 53 ולאחר שנות ייסורים קשים הלך לעולמו האברך החשוב הרב יעקב דביר קב ז"ל שמאז בחרותו בישיבת סלבודקה לא עזב את הגמרא ושקע בתורה גם בזמנים הקשים ביותר

האברך ממודיעין עילית נפטר מהמחלה הקשה
האברך הרב יעקב דביר קב ז"ל צילום: קובי כץ

ברוך דיין האמת: בבית החולים  שמיר - אסף הרופא הלך לעולמו לאחר מחלה קשה במיטב שנותיו האברך הרב יעקב דביר קב ז"ל, מחשובי האברכים מודיעין עילית והוא בן 53.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח חלה במחלה הנוראה וסבל ייסורים קשים ונוראים בני משפחתו סבבו סביב מיטת חוליו ודאגו במשך עשרות האשפוזים לכל צרכיו.

לפני חודשיים השיא את בנו יצחק כאשר הוא מוביל אותו לחופה כשהוא מובל על גבי אלונקה תוך ייסורים קשים והבוקר נפטר לבית עולמו.

המנוח ז"ל נולד בכ"ד סיון תשכ"ז להוריו ר' נחום ואמו מרת שרה שתחי', בבחרותו נכנס ללמוד בהיכלה של ישיבת סלבודקה שם עלה ונתעלה במעלות התורה והיראה.

בהגיעו לפרק האיש מקדש נישא לרעייתו בתו של הרב משה הלל הרמן זצ"ל מפתח תקווה שהיה מוסר שיעורים  עשרות בשנים והחיה את לב שומעיו,

היה אברך רציני ואציל משכמו ומעלה שלא מש מאוהלה של תורה שכל חייו היו בהצנע לכת והיה מופלג בדקדוק ההלכה ובשמירת לשונו.

המנוח שהמית עצמו כאמור יום וליל באוהלה של תורה גם בשלוש השנים של המחלה הקשה לא פסק פומיה מגירסא ותמיד דאג שיהיה עמו ספרים בכל מצב תמיד ישב ושקד במיטתו על התורה הקדושה.

במשך שנות המחלה עבר ייסורים קשים ונוראים מהמחלה הקשה וזיהומים שהיו בגופו.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך , את רעייתו שתחי' ו-7 יתומים, מהם שניים שטרם זכה להשיא.

מסע הלוויה יצא בשעה 12:30 בצהריים מביתו ברחוב נתיבות המשפט 67 בקרית ספר דרך בית המדרש 'בית תפילה' בעיר ובשעה 15:30 בבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן.

תהא נשמתו צררוה בצרור החיים.  

מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד