כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הכירו את הטיפול שבזכותו הצליח ניר קפטן להתגבר על הכאבים

כבר שנים שכל חבריו ומשפחתו של המנחה ושדר הרדיו ניר קפטן, ממליצים לו להשתמש במכשיר הבי קיור לייזר לטיפול בכאבי הכתפיים מהם הוא סובל. עכשיו, אחרי שנים של ניסיונות, כדורים וטיפולים שלא הועילו, ניר החליט לנסות את הטיפול במכשיר החדשני, ניסה והוקסם!

הכירו את הטיפול שבזכותו הצליח ניר קפטן להתגבר על הכאבים
ניר קפטן צילום: מתוך הסרטון

כולנו סובלים מכאבים, כאבי ברכיים או גב מהתעסקות עם הילדים ובישולים, כאבים בצוואר משעות של למידה בישיבה או כאבי מפרקים שבאים עם הגיל. גם שדר הרדיו ומנחה הטלויזיה ניר קפטן, סבל במשך שנים מכאבים בכתפיים. חברים ובני משפחתו של ניר הציעו לו מספר פעמים לנסות את מכשיר הבי קיור לייזר לטיפול בכאבים, אך הוא היה סקפטי.

"איך מכשיר קטן כזה יכול לעזור ולסייע?" תהה קפטן בפעם הראשונה שקיבל את המכשיר לידיו. "עד שניסיתי, ניסיתי והוקסמתי. הכאבים חלפו כלא היו והיום אני משתמש במכשיר, ולא רק אני כל המשפחה משתמשת"/

הבי קיור לייזר הוא מכשיר רפואי מאושר לשימוש ביתי, הפועל על טכנולגיית הלייזר הרך לטיפול במגוון כאבים אורתופדים, דלקות, פצעים ועוד. טכנולוגיית הלייזר הרך נמצאת בעולם רפואת הכאב כבר למעלה מ40 שנה והיום בזכות הפטנט הייחודי של בי קיור לייזר כל אחד יכול לעבור טיפול בלייזר רך באופן עצמאי בבית.

אחד היתרונות של הבי קיור לייזר הוא שהמכשיר הוכח מחקרית כיעיל לטיפול בכאבים, דלקות ופצעים במגוון מחקרים שנערכו באוניברסיטאות מובילות בעולם וגם כאן בבית החולים הדסה. יתר על כן, בשונה ממשככי כאבים שבאים עם רשימה ארוכה של תופעות לוואי, הבי קיור לייזר מספק טיפול טבעי, ללא תופעות לוואי וללא פגיע ברקמות. הלייזר לא מחמם או מקרר ולא יוצר שום פגיעה ברקמות החיצוניות או הפנימיות

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים

בי קיור לייזר ניר קפטן כאבים הרגעת כאבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד