י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גורמים אינטרסנטיים

השרה מאשימה: "זה היה ניסיון חיסול ממוקד"

השרה גילה גמליאל, שהפרה את הנחיות הסגר ונדבקה בקורונה, מספרת: "הבת שאלה אותי: אמא, למה אומרים שאת שקרנית?" ומאשימה: "לא נתנו לי צ'אנס, שפטו עם יד קלה על ההדק"

השרה מאשימה: "זה היה ניסיון חיסול ממוקד"
משרד הבריאות צילום: פלאש 90

אחרי הסערה הציבורית בעקבות הפרת הנחיות הקורונה ואחרי שהיועמ"ש קבע בתחילת השבוע שלא שיקרה בחקירתה, מפירה השרה גילה גמליאל את השתיקה מהשבועיים האחרונים, ובראיון מיוחד היא מגיבה לטענות ומאשימה: "ניסו לעשות לי חיסול ממוקד".

אחרי שבמשך ימים ארוכים לא ירדה מסדר היום הציבורי - הפגנות התרחשו מחוץ לביתה, כתבים נשלחו למצוא את הכיסא שישבה עליו בבית הכנסת, והמשטרה והיועמ"ש נזעקו לבדוק את המקרה, אומרת גמליאל בקול חנוק מדמעות: "הדבר הכי קשה היה כשחברות של הבת שלי שאלו אותה על כל הדברים שאמרו עלי. היא באה אלי ושאלה 'אמא, למה אומרים שאת שקרנית?', אמרתי לה 'אל תדאגי באבי, האמת תצא לאור'. אני שמחה שצדקתי". הראיון המלא יפורסם מחר (ו') במוסף "שישבת" של "ישראל היום".

לדברי גמליאל: "מה שקשה הוא שכמעט ולא שמעתי קולות שאומרים רגע, שנייה, אולי צריך לחכות, לראות מה יגלו כל הבדיקות שעשו בעניין, אף אחד לא נתן צ'אנס לשמוע אולי גילה גמליאל אמרה אמת, שפטו אותי עם יד קלה על ההדק. אף אחד לא חיכה קצת, זה היה נורא ואיום. ואני באמת שלא מבינה למה. אז נכון, טעיתי בשיקול הדעת. אני מסכימה שהייתי צריכה לפעול לחומרא, אבל ככה למחוק 20 שנה שהשקעתי לעשייה למען המדינה?! מאיפה השנאת חינם הזאת?!".

על מחלת הקורונה שנדבקה בה היא מספרת: "חום גבוה, יש תחושה שהבטן כאילו נשרפת, כאילו שמו לי תנור בבטן, כל הגוף שלי כואב, לא יכולתי להכניס פירור לפה, לא יכולתי לבלוע, הראש מתפוצץ, השרירים כואבים, כל הזמן תחושה שהפה יבש, מתעוררת כמה פעמים בלילה, הייתי גמורה פיזית. מדי פעם מרגישים טוב יותר ואז יותר קשה, המחלה מהתלת בך. ומעל הכל הקושי הנשימתי, זה כאילו אין לך מספיק חמצן. תשמע, כל הדיבורים האלה על 'זה רק שפעת' זה ממש לא נכון".

לדבריה של גמליאל, כוחות כלכליים עומדים מאחורי הדהוד הפרשה בתקשורת: "היה ניסיון מסוכן מאוד לעשות לי חיסול ממוקד מכוון ומתוזמן, כדי לעצור את כל הרפורמות שאני מקדמת במשרד להגנת הסביבה".

עוד הוסיפה כי "בחמישה חודשים שאני במשרד יש מהפכות של ממש שלא נעשו עשרות שנים, אלו רפורמות שמעבירות עשרות מיליארדי שקלים מבעלי הון לציבור הרחב. יש בעלי הון שחברו יחד לחסל את הרפורמות האלה. הם חשבו שיש פה הזדמנות לעשות קמפיין שיגרום לכך שלא אשאר שרה במשרד הזה".

השרה גילה גמליאל משרד הבריאות המשרד להגנת הסביבה חיסול פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד