י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כך תבחרו אמן חושים לאירוע שלכם

מתכוונים להזמין אמן חושים לאירוע שלכם? מזל טוב, אנחנו בטוחים שהאירוע שלכם הולך להיות אש. אז לפני שאתם ממהרים להתקשר ולהזמין, קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את אמן החושים שלכם.

כך תבחרו אמן חושים לאירוע שלכם
קסם צילום: unsplash

הזמינו אמן חושים שמתאים לאירוע

זו לא חוכמה גדולה להרים טלפון לאמן החושים הראשון שאתם רואים בגוגל ופשוט להזמין אותו. עליכם לוודא שהוא אכן מתאים לאירוע שלכם.

יש הבדל גדול בין מופע שכזה באירוע חברה, חתונה, בר מצווה או מסיבה פרטית. מדובר בקהל שונה, גילאים שונים ואופי שונה לגמרי של אירוע.

לכן, במידה ואמן החושים לא עונה על הצרכים שלכם ולא מתמחה בעולם האירועים הספציפי שלכם, פשוט אין טעם.


אמן החושים • קרדיט: יקיר שוקרון

בררו כמה שנות ניסיון יש לו

בסופו של דבר, אין כמו ניסיון שיסייע לאמן החושים לנהל את המופע ולהעיף לכם את האירוע שני צעדים קדימה. אמן מנוסה, כמו עומרי ישי אמן חושים לדוגמה, הוא כזה שיודע לעמוד מול קהל, לנהל את האירוע, לרתק את הקהל, לעודד אותו כשפחות הולך ופילו לאלתר תוך כדי מופע.

ניסיון זה לא דבר שהולך ברגל וכיום, רוב אמני החושים נוהגים להחזיק בקלטת וידאו שמציגה את הביצועים והיכולות שלהם. קלטת כזו יכולה לעזור לכם לבחור את האמן עבור האירוע שלכם, לבדוק אם אתם מתחברים אליו, לתשוקה שלו ולאנרגיות שלו.

בררו מראש מה כולל המופע

אנחנו מניחים שהאירוע שלכם חשוב לכם מאד ושחיכיתם לו המון זמן. לכן, סביר להניח שאתם רוצים להימנע מהפתעות לא נעימות. "אבל למה הוא כופף לרפי את המזלג בדיוק בזמן האוכל? למה הוא גילה לכולם את הטלפון של סיגל?".

אז כן, אתם צריכים לדעת מראש מה כולל המופע של האמן, לא רק על מנת להיות בלופ, אלא בכדי להכין את האורחים שלכם מראש, במיוחד כשמדובר בקהל מבוגר שלא מורגל לביצועים כאלה.

בררו האם המופע כולל טלפתיה, הזזת חפצים באמצעות מחשבה, קסמים, דמיון מודרך ושאר יכולות שונות ומשונות, זה ימנע הפתעות לא נעימות.

בררו כמה זמן המופע

לסוג האירוע שלכם יש השפעה ברורה על משך הזמן של האירוע. אז במידה ומדובר באירוע חברה שגם כך המופע של אמן החושים מגיע במקום נאומים משעממים, זה בסדר גמור והוא יכול להימשך גם שעה.

אולם במידה ומדובר בחתונה, שהזמן מהווה פקטור משמעותי ויש תכנית מאד סדורה שכוללת חופה, ריקוד סלואו ומנות עיקריות, סביר להניח שתצטרכו לתכנן זאת מראש. לכן, ודאו כמה זמן אורך המופע והאם האמן יכול לבצע את ההתאמה שתצטרכו, כמו קיצור המופע הוא הארכה שלו.

בררו האם הקהל שותף פעיל

יש אמני חושים שלוקחים את המופע שלהם צעד אחד קדימה ומבצעים את התרגילים בשיתוף הקהל. אין עם זה בעיה וזה בסדר גמור, רק ודאו מראש שזה מתאים לקהל היעד שלכם וגם אם כן, עדכנו על כך מראש.

אמן חושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד