י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

השוטרים הגיעו לפזר את החתונה - החתן התעלף • צפו

שוטרים שהגיעו אתמול לפזר חתונה שהתקיימה בשטח פתוח סמוך לים המלח, נתקלו בחתן,  צעיר חרדי, שהתעלף לאחר שדרשו ממנו לפזר את המשתתפים | כוחות המשטרה עזבו רק אחרי משא ומתן, וכך נמנע פיזורה של החתונה | בתיעוד מהמקום, נראה החתן החתן מאבד את הכרתו במהלך דין ודברים עם השוטרים

השוטרים הגיעו לפזר את החתונה - החתן התעלף • צפו
החתן מתעלף ונתמך בידי בני משפחתו צילום: נפתלי גבאי

חתונתו של צעיר חרדי, שהתקיימה אתמול (רביעי) בגן אירועים בשטח פתוח באזור ים המלח, כמעט ונהרסה לחלוטין אחרי שכוחות משטרה פשטו על האירוע ודרשו לפזרו, לאחר שלטענתם ההנחיות במקום הופרו. אלא, שלטענת בני המשפחה, האירוע התקיים בשטח פתוח תוך הקפדה מלאה ושמירה על ריחוק חברתי, כאשר כלל המשתתפים עוטים מסכות על פניהם. רק אחרי משא ומתן עם קצין המשטרה, והבטחה שהאירוע יימשך ללא הפרת ההנחיות, הכוחות עזבו את המקום.

בתיעוד שצולם במהלך החתונה, נראים השוטרים שהגיעו לפזר את החתונה דורשים מהמשתתפים לפזר את ההתקהלות, תוך שנשמעים חילופי דברים קשים עם הנוכחים. אלא, שלפתע נראה החתן כשהוא מתעלף וכמעט נופל אל הקרקע. רק בסיוע של בני משפחתו הוא נותר לעמוד על רגליו.

אהרון, אח החתן מתאר בשיחה ל'בחדרי חרדים' "בשעת הצהריים, כשאחי עשה את דרכו לאלם, חייג אליו בעל המקום והודיע לו שהאירוע בסכנת ביטול. שקלנו פשוט להעביר את החתונה למקום אחר, שעות לפני שהיא החלה. בסופו של דבר", הוא אומר, " החלטנו כן לקיים את השמחה".

אלא, שבמהלך החתונה הופיעו כוחות משטרה ודרשו לפזר את המשתתפים. "השוטרים היו נבוכים מהמצב", הוא מספר, "למזלנו הגיע למקום קצין משטרה שהגיע איתנו לסיכומים על כך שהחתונה תתנהל לפי כל ההנחיות".

לדבריו, החתונה של האח נדחתה כבר למעלה מחודשיים בעקבות מגבלות הקורונה. "למרות שהייתה שמחה גדולה, השתלשלות האירועים העיבה על החתונה" "שכרנו את האולם שמתפרס על 2 דונם, במטרה שהחתונה תהיה לפי ההנחיות. בדרכנו לאולם החתן פרץ בבכי, אחרי שהבין שייתכן שהחתונה לא תוכל להתקיים".

 

 

 

 

 

קורונה חתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד