י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בניגוד לתחזיות בארה"ב

"חוזה הבחירות" הישראלי: לפי התורה, טראמפ ינצח את הבחירות

לאחר שחזה את ניצחונו של טראמפ ב-2016 על פי הפסוקים שבתורה, הרב טורנהיים מלוד מוכיח כי גם הפעם דונלד טראמפ מנצח את יריבו ג'ו ביידן ולוקח את בחירות 2020 | 'בחדרי חרדים' עם הממצאים שעלו בידיו של 'חוזה הבחירות' שחזה את תוצאות הבחירות בישראל מאז 1996

"חוזה הבחירות" הישראלי: לפי התורה, טראמפ ינצח את הבחירות
הרב מאיר הכהן טורנהיים // הנשיא טראמפ צילום: פלאש90

הרב מאיר הכהן טורנהיים מלוד הוא דמות מוכרת מאוד בציבור החרדי בישראל ובקהילות החרדיות בניו-יורק. הרב טורנהיים שזכה, ובצדק רב, לכינוי "חוזה הבחירות" הצליח לקלוע את תוצאות הבחירות לראשות הממשלה בישראל מאז מערכת הבחירות שנערכה בשנת 1996 שבה התמודדו ראש בראש על תפקיד ראש הממשלה נתניהו ושמעון פרס.

הרב שמגיע משושלת של אדמו"רים ורבנים גדולים בירושלים, החליט לבדוק את זהות המנצח בבחירות, אחרי שלמד כי כל מה שקורה בעולם כתוב בתורה. "נושא כה גורלי של מי יהיה ראש הממשלה בארץ הקודש או מי יהיה נשיא המעצמה הגדולה בעולם, בוודאי כתוב בתורה" החליט "ולכן צריך לנסות ולפענח היכן".

הוא ישב על הנושא במשך לילות ארוכים לפני הבחירות הגורליות שהתרחשו בישראל בשנת 1996, וחיפש את הפתרון בחלק של הפרשה בתורה שנקרא באותו יום שבו חלים הבחירות. כך למשל, אם הבחירות נערכות ביום שלישי שבסופו תקרא פרשת 'בראשית' הרי שהפתרון נמצא בקטע בפרשה שנקרא 'שלישי' (יש שבעה קטעים ומנהג של דתיים רבים הוא לקרוא בכל יום את הקטע השייך לו, מלבד קריאת הפרשה כולה בשבת בפני כל הציבור). באמצעות דילוגי אותיות הוא מצא ב'שלישי' של אותו שבוע כי נתניהו ינצח, ואכן כך קרה להפתעת כולם.

הרב שמר את הנושא בסוד והחליט לפרסם אותו רק לקראת הבחירות המאוד-צמודות שנערכו בישראל בשנת 2015 בין נתניהו לבין ציפי לבני ובוז'י הרצוג.

נתניהו ניצח שלא כצפוי, והרב טורנהיים המשיך לפרסם את הערכותיו בתקשורת החרדית בכל מערכת בחירות מאז. בכל שלשת מערכות הבחירות האחרונות בישראל, למשל, הוא צפה שנתניהו ינצח, למרות שכל "הקוראות בקפה" ומיסטיקנים אחרים טענו שנתניהו יפסיד. האווירה בתקשורת הישראלית וברחוב הייתה שנתניהו יפסיד, ובגדול, אבל זה לא קרה.

הרב טורנהיים פרסם את הערכתו לגבי הבחירות בארה"ב בשנת 2016 כשמונה חודשים לפני שהתקיימו. קומץ עיתונאים שמע ממנו את הקביעה שטראמפ ינצח למרות הכול, עוד בתקופה שבה טראמפ בכלל נאבק בפריימריז הרפובליקנים.

מאז הפך הרב טורנהיים לשם דבר בתקשורת החרדית, כשעיתונאים כמו גם סקרנים רבים פונים אליו כמה שבועות או חודשים לפני כל מערכת בחירות ומבקשים ממנו לפרסם את הערכתו, שאותה הוא מפרסם בדרך כלל רק ביממה האחרונה שבה נערכת מערכת הבחירות.

בראיון שנערך איתו ב'בחדרי חרדים' לפני כחצי שנה הוא אמר: "גורמים מכמה מפלגות בגוש הימין שיגרו אלי, לכל אורך השנה האחרונה בה נערכו שלש מערכות הבחירות, נציגים שיבדקו האם לנתניהו יש סיכוי. ידעתי שמדובר במשימה לא פשוטה והבנתי את גודל האחריות שעל כתפיי, וישבתי לילות ארוכות כדי לנסות ולפצח את מה שכתוב בה. לאחר שהייתי משוכנע, בכל אחת ממערכות הבחירות, בניצחונו של נתניהו, העברתי את המסר לאותם נציגים שהעבירו אותם לח"כים החרדיים. נוסף אליהם, גם גורמים בסביבת ראש הממשלה עמדו איתי בקשר בנושא ובדקו האם יש לו סיכוי".

טורנהיים בפגישה עם מרק צל

הפעם, כיוון שטורנהיים רואה בטראמפ נשיא שמגן על עם ישראל בארצו, נאבק בטרור ובמדינות רצחניות שרוצות בהשמדת ישראל וכמי שמקיים מחדש את נבואות התנ"ך ועוזר לו לשוב לערש הולדתו ההיסטורית, הוא ביקש לפרסם את הנושא מבעוד מועד.

יחד עם זאת הוא מבקש להדגיש: "אני לא אומר פה דברים שלי, אלא דברים שמצאתי בתורה. היהדות מלמדת שהתורה טומנת בתוכה את צופן הבריאה. עד היום, בכל מערכת בחירות שבדקתי, ראיתי שהשיטה הזו עובדת בדייקנות. בדקתי גם רטרואקטיבית 3 מערכות בחירות בארה"ב וראיתי שהמנצח היה מצוין בהן. אני משוכנע לגמרי שכך יהיה גם הפעם" הוא אומר. 

לפני כחודש וחצי, טרם חודש החגים היהודי, נפגש הרב טורנהיים עם נציג המפלגה הרפובליקנית בישראל, מר מרק צל, פגישה שארגן עבורו העיתונאי שלומי ריזל מרדיו קול חי, בפגישה סיפר לו על ממצאיו. מר צל שמח לשמוע על השיטה הייחודית של הרב טורנהיים שמתבססת על תורת ישראל והבטיח לו כי יעביר את הדברים לידיעת הנשיא טראמפ ועשרות מיליוני אמריקאים המאמינים בתנ"ך.

לדבריו הניצחון של טראמפ מופיע בפרשת 'וירא' בפרק י"ט, בפסוקים א', ט', י"א, י"ב, ט"ו, י"ז, י"ט וכ'.

המילים העולות מפסוקים אלו, הן:

טראמפ יעלה וינצח

טראמפ יעלה וינצח (פעם שניה בפסוק הבא)

דונלד טראמפ ינצח / טראמפ ינצח את גו ביידן

טראמפ ינצח את ביידן

טראמפ ינצח ויהיה נשיא ארהב

טראמפ ינצח ויהיה נשיא ארהב (פעם שניה בפסוק הבא)

דולנד טראמפ ינצח את גו ביידן ויהיה נשיא

טראמפ הוא המנצח. הוא יהיה הנשיא

דונלד טראמפ הרב מאיר טורנהיים ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 80 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד