י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לאחר שהחלים

גאב"ד 'העדה' זכה ליחס מחפיר? הגבאי מכחיש בכל תוקף

לאור עדויות של חולים על יחס מחפיר וזלזול בבתי החולים, הופצו ברשת שמועות גם על זלזול בגאב"ד העדה החרדית הגאון רבי יצחק טוביה וייס בגל הראשון של הקורונה אז אושפז בבית החולים הדסה עין כרם. המשב"ק מכחיש בכל תוקף

גאב"ד 'העדה' זכה ליחס מחפיר? הגבאי מכחיש בכל תוקף
הגאב"ד הרב וייס בביתו צילום: שלומי טריכטר

תחת הכותרת 'סיפור הזוי' הופצה בימים האחרונים הודעה כי הגאב"ד הרב טוביה וייס שליט"א עבר התייחסות משפילה מאת צוות בית החולים הדסה עין כרם עת אושפז שם במחלקת קורונה בגל הראשון.

בהודעה שהופצה אמרו המפיצים כי "מה שקרה שם הוסתר על ידי המשפחה עד לימים האחרונים וכעת זה התפרסם בציבור. יום אחד במהלך האשפוז, בני המשפחה קיבלו טלפון מבית החולים כי הרב מדרדר ואלו השעות האחרונות.. לאחר זמן קצר קיבלו טלפון מהמשטרה לתיאום סדרי הלוויה מצומצמת בעקבות המצב".

עוד המשיכו המפיצים לספר, כי "משהו היה מוזר. כמה שעות לפני כן המצב שלו היה בסדר וכל הזמן השתפר. ועוד, ממתי מתקשרים מהמשטרה לתאם הלוויה עוד לפני שבן אדם נפטר? ניסו לבקש לדבר עם הרב טלפונית אבל דחו אותם בטענות שאי אפשר לדבר אתו בגלל המצב הקשה. לאחר מאמצים הצליחו לתקשר עם חולה אחר שהיה מאושפז באותה מחלקה, והוא הלך לבדוק מה קורה אתו, וזה מה שהוא גילה, הוא היה ער ובסדר. לא הידרדרות ולא שעות אחרונות ולא כלום. אבל הוא כן היה קשור למיטה ורופא רצה להרדים ולהנשים אותו נגד רצונו וללא סיבה כלל. לא עזרו תחנונים של האיש הזה".

הגאב"ד עם נאמן ביתו ר' עמרם שפירא. צילום: שלומי טריכטר 

"כשמהמשפחה פנו לבית החולים התנערו וטענו עדיין שהמצב גרוע וזהו זה. אז הבינו סופסוף כי יש כאן כוונות 'לטפל' ברב ולגמור אותו! כשלא הצליחו מול בית החולים, פנו לעסקן רפואי גדול בחו"ל שיש לו קשרים עם הרופאים. הוא הפעיל לחץ ושילמו שוחד של 50,000 שח כדי שיסכימו לשחרר את הרב הביתה! ב"ה הרב החלים לגמרי..נשמע סיפור הזוי ולא אמיתי אבל זה סיפור מאומת ב100% עם בני משפחה הקרובים", טענו מפיצי הידיעה.

בבית הגאב"ד התנערו מכל וכל מהדיווח, "אל מע"כ ידידנו המסור בלב ונפש למען צורכי חולי ישראל הרב משה קליין הי"ו רב המרכז הרפואי הדסה" פותח הרב עמרם שפירא מזכירו של גאב"ד ירושלים, ומוסיף "לאור הפרסומים השונים, הנני להבהיר למעלת כבודו שכבוד קדושת מורנו רבינו הגאב"ד שליט"א קיבל את הטיפול כראוי ובמסירות מרובה".

עוד הוסיף הרב שפירא "כל צוותי בית החולים התמסרו באופן נפלא עם ליווי צמוד, להקל עליו בשהותו בבית החולים ולהביא להחלמתו המהירה בעזרת השם יתברך".

"וכל פרסומים אחרים בשקר יסודם" מדגיש הרב עמרם שפירא. אל המכתב מצטרף גם הרב עמרם מינצברג משמשו של הגאב"ד יאריך ימים על ממלכתו.

הרב יצחק טוביה וייס הדסה עין כרם קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד