י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נגיף כלכלי

הדס שטייף חושפת: הסיפורים מאחורי המספרים של נגיף הקורונה

בדוברות 'הדסה' תקפו היום את עיתונאית גל"צ הדס שטייף על חשיפתה כי בית חולים מסוים הציע למשפחה של נפטר שיסכימו להצהיר שסיבת הפטירה היא קורונה. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומרת שטייף כי "הכל אמת, ואני עומדת מאחורי הפרסומים שדיווחתי עליהם"

הדס שטייף חושפת: הסיפורים מאחורי המספרים של נגיף הקורונה
מתנדבי זק"א בפעולה צילום: רועי אלימה, פלאש 90

כתב הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף עוררה היום (חמישי) סערה רבה כשצייצה "כמה באמת מתים מקורונה: אנשים באמצע הדרך מספרים את האמת: בעלת בית קפה "הגיס שלי היה חולה מאוד ונפטר בבית החולים בירושלים. קראו לאלמנתו. בקשו ממנה לחתום שהוא מת מקורונה, תמורת 70 אלף שקלים. למה? כי הם מקבלים 220 אלף ש"ח מהמדינה על כל חולה שמת מקורונה. האלמנה סרבה. יש המסכימים".

שטייף מחקה את הציוץ לאחר מתקפה שספגה על כך שמדובר בסיפור שקרי. בית החולים 'הדסה' קפץ והגיב ללא ששטייף תזכיר כי מדובר בהם "כמה נמוך עוד המדיה, ובעיקר החברתית המזוהה עם כתבים ידועים יכולה לרדת נמוך. הדס שטייף פרסמה ממש היום ידיעה שיקרית כאילו ומציעים למשפחות נפטרים לאשר שסיבת המוות היא קורונה תמורת תשלום, כאשר בית החולים מקבל על כל נפטר כסף מהמדינה. שיקרי, נמוך ומבזה את מי שאפילו מעלה זאת על הכתב! תתביישי לך הדס שטייף!" תקפו ב'הדסה'.

בתגובה כתבה שטייף: "בית חולים הדסה מחליט לפרסם הודעת תגובה לציוץ שלי. משום מה החליט בית החולים שמדובר בו, ומהר להוציא דיבתי רעה. שתראה לי דוברת בית חולים הדסה, איפה מוזכר שם בית החולים בציוץ???איפה שמעה ממני את הטענה הזאת??? שתתכבד ותפרסם. אם לא שתמהר להתנצל על התגובה שלה".

עוד הוסיפה שטייף "לכל הנשמות "הטובות" בהמשך לציוץ שנמחק. נמחק מסיבות שלא אפרט. אומר כך. צייצתי במפורש שכך סיפרה לי האישה בבית הקפה. סיפרה על גיסתה האלמנה . ציטתי מדוייק מה אמרה. עד שעמד לידי ושמע מילה במילה היה המום. בשל הציפורניים שנשלפו, חזרתי לקחת מהאישה את עדותה. בנתיים קיבלתי עדות נוספת דומה".

העדות הדומה הנוספת שמביא שטייף מזעזעת לא פחות "טובה חורש, ביתו של אבנר יצחקוב ז"ל, מספרת ליניר קוזין על אביה "הוא היה חולה המון שנים והבקשה שלו לכל אורך הדרך הייתה 'אל תשאירו אותי לבד'" אבנר יצחקוב ז"ל, בן 72, אושפז במחלקת קורונה באסף הרופא - למרות שנעשו לו 3 בדיקות קורונה שיצאו שליליות + בדיקת נוגדנים שיצאה שלילית. משפחתו דרשה להעביר אותו מחלקה, ביה"ח סירב. מת לבסוף מדום לב, אך ביה"ח קבע כי סיבת מותו היא קורונה. בדיקה ראשונית שבוצעה ליצחקוב כשהגיע לחדר המיון הייתה חיובית. אך עם זאת, לאחר 3 בדיקות + בדיקת נוגדנים שהראתה בבירור שלא חלה מעולם בקורונה - ביה"ח סירב להעבירו מחלקה".

מהמרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא מסרו בתגובה: "אנו משתתפים בצער המשפחה תוך שנעשו כל המאמצים להילחם על חייו של המטופל. הנפטר סבל ממחלת הקורונה הן בבדיקה החיובית שהגיע והן בתמונה הקלינית על פי הנחיות משרד הבריאות, ברגע שחולה נמצא חיובי והוא במצב קשה הוא מוגדר כחולה קורונה ואין יכולת להעבירו למחלקות אחרות, גם אם הגיעו תוצאות שונות לאורך האשפוז".

מאוחר יותר הוסיפה שטייף וצייצה "בהמשך לסערה סביב פרסום ציוץ שלי, התמלאו הרשתות החברתיות בתגובה מכפישה נגדי לכאורה מדוברות בית חולים הדסה. הכפשה הגובלת בלשון הרע...על בסיסה צהלו גורמים רבים חורשי רעתי, וציצו לכל דורש את התגובה.... תגובה שהיא פייק ומעולם לא יצאה מבית חולים הדסה או בכלל.... שאלוהים ישמור".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הדס שטייף נחרצת: "הכל אמת, ואני עומדת מאחורי הפרסומים שדיווחתי עליהם, אני משוחחת עם האנשים מאחורי המספרים והם מספרים את הסיפור האמיתי".

הדס שטייף הדסה עין כרם חולי קורונה אסף הרופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד